hibiscus Ryhmät

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys järjestää  ryhmätoimintaa koko maakunnan alueella.

Tiedotamme ryhmistä kotisivuillamme, jäsenkirjeessämme, paikallislehtien järjestöpalstoilla sekä ryhmissä. Ryhmät pitävät kesä- ja joulutauot. Voit olla meihin yhteydessä jos sinulla on ryhmätoiveista tai -ideoita.

Ryhmät paikkakunnittain

Saat tietoa ryhmistämme katsomalla kuntakohtaiset tiedot. Kunkin ryhmän kohdalla on yhteyshenkilön tiedot.

Alajärvi

Alavus

Ilmajoki

Isojoki

Isokyrö

Kauhajoki

Kauhava

Kurikka

Lapua

Seinäjoki

Teuva

Ähtäri

Etäryhmät ja -luennot

Osallistumismahdollisuudet kodin ulkopuoliseen toimintaan saattaavat olla rajalliset ja vertaistuen sekä tiedonsaaminen voivat olla haasteellisempia. Tarjomme sinulle mahdollisuutta tulla etänä osallistumaan toimintaamme. Tarvitset nettiyhteyden ja laitteen (tietokone, tabletti tai älykännykkä). Ilmoittaudu mukaan sähköpostilla leena.huhtala(at)muistiyhdistys.fi. Tarkat osallistumisohjeet saat sähköpostiisi. TEAMS-ryhmät ovat 4-6 hengen pienryhmiä.  Jos etäyhteyden muodostaminen on vierasta, voimme harjoitella etukäteen. Liittymisessä opastetaan puhelimitse ja tarvittaessa opastus voidaan antaa myös kotona. Ota rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostuit - tavataan jälleen syksyllä etätapahtumissakin.

- Miesomaishoitajien porinat Teams -yhteydellä jatkuvat kerran kuussa tiistaisin 9.8., 18.10., 15.11. ja 13.12. Syyskuun tapaaminen pokkeuksellisesti kasvokkain 5.9. klo 15 Ähtärissä.
Lisätiedot ja ilmoittautumiset etäryhmiin liittyen p. 050 5956 588 Leena Huhtala.

Senioripysäkki® ryhmä Teamsissa

Senioripysäkki®-toimintaa voi toteuttaa myös Teamsin kautta. Tutustu aiheeseen - lisää sivulla Tapahtumat / valmennukset.

Kohtaamistaide-ryhmät

Kohtaamistaide-ryhmässä olennaista ovat havainnot, kokeminen, kohtaaminen, ilo ja arvostus. Aikaisempaa osaamista kuvataiteen tekemiseen ei tarvita. Tekeminen on suunniteltu ja porrastettu niin, että jokainen osaa ja pääsee nauttimaan taiteen tekemisen esteettisestä lumosta ja teoksensa arvostavasta katselusta yhdessä vertaisryhmän kanssa. Tied. Päivi Jussila p. 050 5362 692

Muuta:
Oman kuntasi alueen toiminnoista saat soittamalla ikäihmisten asiakasohjausyksikköösi (Ikäkeskus Seinäjoella, Ikätori Kuusiokunnissa, Ikäneuvola Kaksineuvoisessa, Ikäluotsi Suupohjassa, Alviina Järviseudulla ja asiakasohjausyksiköt JIKin ja Lapuan alueilla).

Myös paikallisilla yhteistyötahoillamme, kuten esim. Lakeuden Omaishoitajat ry ja Järviseudun Omaishoitajat ry:llä on ryhmiä, joihin voi osallistua.

3.8.2022