hibiscus Ryhmät

Päivitetty 25.3.2020

Seuraamme valtionhallinnon ohjeistusta koskien pandemiaa Covid-19 (Koronavirus) ja peruutamme ryhmät ja kevään ajaksi suunnitellut tapahtumat ma 16.3.2020 alkaen toistaiseksi.

Henkilökuntamme on normaalisti tavattavissa puhelimitse arkipäivisin.

Olkaa yhteydessä, jos teillä on kysymyksiä ja muuta asiaa!

Koska kaikki ryhmissämme kävijät eivät ole Facebookin käyttäjiä tai lue kotisivuja, pyydämme, että tiedotatte läheisillenne ja ystävillenne asiasta.

Tiedotamme tästä asiasta tarvittaessa lisää sosiaalisessa mediassa ja täällä kotisivuillamme. Lisätietoja saa työntekijöiltä.

On tärkeää huolehtia myös ns. kausiflunssan hyvästä hoidosta.

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys järjestää  ryhmätoimintaa koko maakunnan alueella.

Tiedotamme ryhmistä täällä kotisivuillamme, jäsenkirjeessämme, paikallislehtien järjestöpalstoilla sekä ryhmissä. Ryhmät pitävät kesä- ja joulutauot. Voit osallistua ryhmiin läheltä tai kauempaa.Ryhmätoiveistasi voit olla myös yhteydessä meihin.

Myös alueemme kunnissa voi olla muita ryhmätoimintoja juuri Sinun tarpeeseesi. Parhaan tiedon oman kuntasi alueen toiminnoista saat soittamalla ikäihmisten asiakasohjausyksikköösi (Ikäkeskus Seinäjoen, Ikätori Kuusiokuntien, Ikäneuvola Kaksineuvoisen, Ikäluotsi Suupohjan, Alviina Järvi-Seudun ja asiakasohjausyksiköt JIKin ja Lapuan alueilla).
Myös paikallisilla yhteistyötahoillamme, kuten esim. Lakeuden Omaishoitajat ry ja Järviseudun Omaiset ja Läheiset ry:llä on ryhmiä, joihin voi osallistua.

Vasemmalla näet kuntalistan. Kunnan nimeä klikkaamalla saat kunnan sivun auki.
Ryhmien kohdalla on yhteyshenkilön tiedot, johon voit ottaa yhteyttä tarvittaessa.
Ryhmästä voi olla oma esite, joka löytyy linkistä kunkin ryhmän kohdalta.