hibiscus Ryhmät

ihmisryhmaKuva Pixabay

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys järjestää  ryhmätoimintaa koko maakunnan alueella.

Tiedotamme ryhmistä kotisivuillamme, jäsenkirjeessämme, paikallislehtien järjestöpalstoilla sekä ryhmissä. Ryhmät pitävät kesä- ja joulutauot. Voit olla meihin yhteydessä jos sinulla on ryhmätoiveista tai -ideoita. Osa ryhmistä on vapaaehtoisten ohjaamia.

Ryhmät paikkakunnittain ja teamsissa

Saat tietoa ryhmistämme katsomalla kuntakohtaiset tiedot. Kunkin ryhmän kohdalla on yhteyshenkilön tiedot. Mukana on myös uusia ryhmiä!

Alajärvi

Alavus

Ilmajoki

Isojoki

Isokyrö

Kauhajoki

Karijoki

Kauhava

Kuortane

Kurikka

Lapua

Lappajärvi

Seinäjoki

Soini

Teuva

Ähtäri

Etäryhmät ja -luennot

Osallistumismahdollisuudet kodin ulkopuoliseen toimintaan saattavat olla rajalliset. Vertaistuen ja tiedon saaminen voivat olla haasteellista. Tarjoamme sinulle mahdollisuutta tulla etänä osallistumaan toimintaamme. Tarvitset nettiyhteyden ja laitteen (tietokone, tabletti tai älykännykkä). Ilmoittaudu etäryhmiin tai luennoille mukaan sähköpostilla leena.huhtala(at)muistiyhdistys.fi. Tarkat osallistumisohjeet saat sähköpostiisi.
TEAMS-ryhmät ovat 4-6 hengen pienryhmiä.
Jos etäyhteyden muodostaminen on vierasta, voimme harjoitella etukäteen. Liittymisessä opastetaan puhelimitse ja tarvittaessa opastus voidaan antaa myös kotona. Ota rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostuit - tavataan jälleen syksyllä etätapahtumissakin.

UUSI Omaisten ja läheisten Teams-ryhmä illalla 13.2. 2.4. klo 18.

Haluatko keskustella omaisena ja läheisenä olemisesta toisten kanssa? Tehdään kokoontumisesta vertaistuellinen, luottamuksellinen tuokio ja samalla suunnitellaan tulevia tapaamisia ja niiden sisältöjä. Erityisesti tervetulleita ovat työssä-käyvät omaiset ja läheiset. Sinun ei tarvitse olla virallinen omaishoitaja tai yhdistyksen jäsen ja voit olla ns. etäomainen, eli tuet läheistäsi kauempaa. Ryhmässä mukana E-P:n Muistiluotsista Minna Huhtamäki-Kuoppala, tied. p. 0400 919 523.
Ryhmä kokoontuu ti 2.4. klo 18 - n. 19.

Liity Teamsiin: https://urly.fi/3oLZ

Saat halutessasi linkin myös sähköpostiin. Pyydä se osoitteesta toimisto(at)muistiyhdistys.fi.
Ohjeet osallistumiseen ja netin käyttöön Leena / p. 050 5956 588.

Miesomaishoitajien porinat

Miesomaishoitajien ryhmät toteutetaan Teams -yhteydellä ja ne jatkuvat kerran kuussa. Lisätiedot ja ilmoittautumiset etäryhmiin liittyen p. 050 5956 588 Leena Huhtala.

Senioripysäkki® ryhmä Teamsissa

Senioripysäkki®-toimintaa voi toteuttaa myös Teamsin kautta. Tutustu aiheeseen - lisää sivulla Tapahtumat / valmennukset.
Ole yhteydessä Päivi Jussila, p. 050 5362 692.

Kohtaamistaide-ryhmät

Kohtaamistaide-ryhmässä olennaista ovat havainnot, kokeminen, kohtaaminen, ilo ja arvostus. Aikaisempaa osaamista kuvataiteen tekemiseen ei tarvita. Tekeminen on suunniteltu ja porrastettu niin, että jokainen osaa ja pääsee nauttimaan taiteen tekemisen esteettisestä lumosta ja teoksensa arvostavasta katselusta yhdessä vertaisryhmän kanssa. Tied. Päivi Jussila p. 050 5362 692. Keväällä -24 alkaa ryhmä Kauhavalla. Katso kuntakohtaisesta luettelosta.

Muuta:

Oman kuntasi muista toiminnoista saat soittamalla esim. alueesi ikäihmisten asiakasohjausyksikköön.

Myös paikallisilla yhteistyötahoillamme, kuten esim. kansalaisopistot, Lakeuden Omaishoitajat ry ja Järviseudun Omaishoitajat ry, on ryhmiä.

13.2.2024