hibiscus Ryhmät

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys järjestää  ryhmätoimintaa koko maakunnan alueella.

Tiedotamme ryhmistä täällä kotisivuillamme, jäsenkirjeessämme, paikallislehtien järjestöpalstoilla sekä ryhmissä. Ryhmät pitävät kesä- ja joulutauot. Voit osallistua ryhmiin läheltä tai kauempaa. Ryhmätoiveistasi voit olla myös yhteydessä meihin.
Ryhmissä huolehdimme turvaväleistä sekä suositusten mukaisesta suojautumisesta.

Vasemmalla näet kuntalistan. Kunnan nimeä klikkaamalla saat kunnan sivun auki.
Ryhmien kohdalla on yhteyshenkilön tiedot, johon voit ottaa yhteyttä tarvittaessa.
Uutuutena ovat etäryhmät, jotka eivät ole paikkakuntasidonnaisia. Sairastuneille on omia muistitreeni etäryhmiä, omaishoitajille omia vertaisetäryhmiä sekä kaikkein uusimpana aloittaa syksyllä -20 työikäisten etäryhmä muistisairaiden läheisille. Ilmoittaudu mukaan niin saat lisäohjeet p. 050 5956 588.

Alueemme kunnissa voi olla myös muita ryhmätoimintoja juuri Sinun tarpeeseesi. Parhaan tiedon oman kuntasi alueen toiminnoista saat soittamalla ikäihmisten asiakasohjausyksikköösi (Ikäkeskus Seinäjoen, Ikätori Kuusiokuntien, Ikäneuvola Kaksineuvoisen, Ikäluotsi Suupohjan, Alviina Järvi-Seudun ja asiakasohjausyksiköt JIKin ja Lapuan alueilla).
Myös paikallisilla yhteistyötahoillamme, kuten esim. Lakeuden Omaishoitajat ry ja Järviseudun Omaiset ja Läheiset ry:llä on ryhmiä, joihin voi osallistua.

22.10.2020