hibiscus Yhdistys

maakunta

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys ry on perustettu vuonna 1987.
Sen kotipaikka on Seinäjoki ja toiminta-alueena on koko Etelä-Pohjanmaa. Yhdistys on
Muistiliitto ry:n jäsenjärjestö.

Yhdistyksen tarkoituksena on toimialueellaan työskennellä etenevien muistisairauksien ja vaikeiden muistioireiden haittavaikutusten vähentämiseksi, ennaltaehkäisemiseksi sekä valvoa näistä oireista kärsivien yhteiskunnallisia, sosiaalisia ja yleisiä taloudellisia etuja ja toimia heidän omaistensa yhdyselimenä. Yhdistyksen säännöt.

Yhdistyksen ylin päättävä elin on vuosikokous.
Käytännön toimintaa ohjaa ja valvoo hallitus.
Yhdistyksen hanketyöntekijät tekevät ohjaus-, tiedotus-, koulutus- ja valistustyötä toiminta-alueella hankkeidensa ja yhdistyksen sääntöjen tavoitteiden toteutumiseksi.

Hanketyön parissa tehdään kehittämistyötä muistisairaiden ja omaisten toimintakyvyn ja arjen tukemiseksi, järjestetään osallistumismahdollisuuksia ja verkostoidutaan muiden toimijoiden kanssa. Omaisten ja sairastuneiden tukitoimet ovat järjestölähtöisiä toimintoja.
Yhdistyksen palvelutuotannon kautta koulutetaan sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstöä.
Teemme monenlaista yhteistyötä muiden yhteistyötahojen (muut yhdistykset, hankkeet, kunnat ja muut toimijat) kanssa.
Palvelutuotantotoiminnassamme myymme palveluita mm. sosiaali- ja terveydenhuollolle ja muille alan toimijoille. Tällaisia palveluja ovat mm. koulutus ja muu asiantuntijapalvelu. Toiminta-alueemme on Etelä-Pohjanmaa.

TOIMISTOT - VARAA AINA AIKA TAPAAMISEEN!

KAUHAVA
Kauhavan Ylihärmässä on yhdistyksen, Muistiluotsin ja Kylille kulttuuria-toiminnan sekä Muisti- ja ikäystävällinen Etelä-Pohjanmaa -hankkeen toimistot sekä ryhmätila OloKolo. Tilat ovat Härmän Sepän liikekiinteistössä os. Viitaväylä 11, Ylihärmä (sisäänkäynti ns. pohjoispäädystä).

SEINÄJOKI
Seinäjoen tilat ovat FRAMI C-talossa, 1. kerros. Toimistolla työskentelevät TOM-hankkeen työntekijät ja ajoittain muutkin työntekijät. Parkkialuetta D-talon etuovella ja Areenan parkissa - maksullinen parkkipaikka - tarkista mittarista!

Seinäjoella työikäisten ryhmät kokoontuvat toistaiseksi Ikäkeskuksessa Verkatehtaankatu 10.

Varaa aika toimistotapaamisiin, sillä olemme paljon maakunnassa ja toimistolla ei ole välttämättä ketään paikalla!

5.4.18