hibiscus Varainhankinta - tue toimintaamme

Pienelläkin taloudellisella tuella on suuri merkitys!

Yhdistystoiminnassa tarvitaan varoja mm. yhdistyksen tilaisuuksien, virkistysviikonloppujen ja retkien järjestämiseen, jäsentiedotteiden painatuksiin ja postituksiin.

Pienikin taloudellinen tuki on yhdistyksellemme tärkeää. Lahjoituksissa ole tarvittaessa yhteydessä taloudenhoitajaamme Riitta Prustiin, p. 040 5043 722 tai toiminnanjohtaja Minna Huhtamäki-Kuoppalaan, p. 0400 919 523.

Varainhankintatuotteita

Yhdistyksen varsinaisia varainhankintatuotteita ovat pipot, adressit osanottoon ja onnitteluun, kortit ja joulukortit sekä Muistin tuli-kynttilät.
Meillä on saatavana myös pipoja, lippiksiä, kauppakasseja ja kahvimukeja. Tuotteita on saatavissa mm. tilaisuuksissa ja tempauksissamme. Voit kysyä niitä meiltä myös os. toimisto(at)muistiyhdistys.fi tai soittamalla 0400 919 523 tai 050 5362 692.

Merkkipäivätervehdykset ja edesmenneiden muistaminen

Voit  ohjata onnittelu- tai osanottomuistamisen rahat muistityöhön seuraavasti:
- Pyydä osoittamaan muistaminen E-P:n Muistiyhdistyksen tilille, tilinumeron saat yhdistyksestä.
- Pyydä merkitsemään viestikenttään henkilön nimi esim. "Muistaminen Etunimi Sukunimi" tai "Osanotto Etunimi Sukunimi".
- Keräämme lahjoittajien nimet ja kokoamme ne onnittelu- tai osanottoadressiin ja toimitamme sen toivomaasi osoitteeseen.

Rahankeräyksen toimeenpanon lupanumero RA/2021/1238 on toistaiseksi voimassa 1.1.2022 alkaen koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuunottamatta (Muistiliitto ry)

Hymyilevä säästöpossu.

Päivitys 26.1.2024