hibiscus Ajankohtaista - juuri nyt

Värikkäitä kasviksia
Kuva: Terveyttä kasviksista, Pixabay

HUOM! HUOM! HUOM!
Seuraamme valtionhallinnon ohjeistusta koskien pandemiaa Covid-19 (Koronavirus) ja peruutamme ryhmät ja kevään ajaksi suunnitellut tapahtumat ma 16.3.2020 alkaen toistaiseksi.
Henkilökuntamme on normaalisti tavattavissa puhelimitse arkipäivisin. Olkaa yhteydessä, jos teillä on kysymyksiä ja muuta asiaa tai tarvitsette jonkun, jolle jakaa arjen asioita!
Koska kaikki ryhmissämme kävijät eivät ole Facebookin käyttäjiä tai lue kotisivuja, pyydämme, että tiedotatte läheisillenne ja ystävillenne asiasta.
Tiedotamme tästä asiasta tarvittaessa lisää sosiaalisessa mediassa ja täällä kotisivuillamme. Lisätietoja saa työntekijöiltä.
On tärkeää huolehtia myös ns. kausiflunssan hyvästä hoidosta. Palaamme ryhmäkalenterin aikatauluun kun valtionhallinto antaa sen mahdollistavan ohjeistuksen.

Henkilökuntamme työskentelee pääosin etätöissä ja on paikalla toimistoilla vain satunnaisesti. Henkilökunta palvelee kuitenkin puhelinneuvonnan kautta arkipäivisin.

Puhelinneuvonnan lisäksi meillä on mahdollisuus keskusteluihin myös videoneuvotteluyhteyksin - Uusi mahdollisuus omaisten vertaistukeen!
Haluatko olla mukana virtuaalisesti toteutetussa omaisten vertaistukiryhmässä tai kokeilemassa erilaisia sovelluksia tällaiseen toimintaan?
Tarvitset vain uteliasta kokeilumieltä, oman tietokoneen, tablettitietokoneen tai kännykän, jossa on internet-yhteys. Kokeilu alkaa, kun ryhmä saadaan kokoon.
Ota rohkeasti yhteyttä, kysy lisää: Leena p. 050 5956 588 tai leena.huhtala(at)muistiyhdistys.fi

*

UUSI opas: Muisti- ja ikäystävällinen yritys.Lue tästä
Oppaan esimerkkeihin on koottu hankkeessa mukana olleiden yritysten esille tuomia huomioita muisti- ja ikäystävällisyyden toteuttamisesta sekä hankkeen työntekijöiden havaintoja. Esimerkit sisältävät myös muistisairaiden ja ikääntyneiden näkökulmia siitä, miten heidät voidaan ottaa huomioon yritysten palveluissa. Esimerkit on jaoteltu aloittain, mutta ideoita voi saada myös eri alojen yrityksistä.

*

Tulosta tästä itsellesi "Yhdistysmenumme"!

*

Yhdistyksen suunniteltu Kevätkokous on suunniteltu pidettäväksi ke 22.4.2020 klo 18.00. Kokousaika  tarkentuu (mahdollisesti myöhentyy) tai siirtyy etäyhteydellä pidettäväksi. Seuraa ilmoittelua.

*

Henkilökunnan lomat ja poissaolot:
Minna H-K 1.4.-13.4.
Päivi N-M 17.4.