hibiscus Ajankohtaista - juuri nyt

Muistilanka

Kaikkien työntekijöiden sähköpostiosoitteet ovat nyt muodossa etunimi.sukunimi(at)muistiyhdistys.fi

Yhdistyksen toimiston sähköposti: toimisto(at)muistiyhdistys.fi

Kotisivujemme päivitystyö on hieman kesken - jotkin alasivut ovat ajoittain pois käytöstä. Pahoittelemme asiaa - tule pian uudestaan!
Jos haet  tietoa etkä löydä sitä, ole hyvä ja soita meille, niin yritetään löytää vastaus yhdessä kysymykseesi, kiitos.

***

Tilaisuudet, ryhmät ja tapahtumat löytyvät vasemmalla olevan valikon kautta ensitiedosta ryhmätoimintaan, tempauksista teemaviikkoihin. Tutustu tarkemmin!

***

E-P:n Muistiluotsiin valittiin muistineuvojaksi sosionomi (AMK) Päivi Jussila. Hän aloittaa työt ma 16.4. ja hänen toimistonsa on Härmän Sepässä Ylihärmässä. Päivin tavoittaa p. 050 5362 692 ja sähköpostitse os. paivi.jussila(at)muistiyhdistys.fi

***

Mitäs mun nyt pitäis teherä? Oikeudellinen ennakointi, edunvalvontavaltuutus, hoitotahto ym. itsemääräämisoikeuden turvaajana.
Luentoiltapäivä Mediwestissä Seinäjoella 3.5. klo 12-16 os. Koskenalantie 16, 1. kerroksen auditorio. Luennoijana juridinen asiantuntija Jasmiina Jokinen Muistiliitosta. Väliajalla kahvitarjoilu, esitteitä ja oppaita sekä yhdistyksen tuotemyyntiä. Ilmoittaudu os. toimisto(at)muistiyhdistys.fi tai Minnalle p. 0400 919 523 27.4. mennessä. Mainitse myös mahdollinen erityisruokavalio. Maksuton tilaisuus.

***

Puheenjohtajamme Jenni Kulmalan blogi - tässä.

***

Kylille kulttuuria-toiminnan "Hetki elämästäni" - tämän haluan Sinulle kertoa-taidenäyttelyt järjestetään kevään aikana eri puolilla maakuntaa. Näyttelyajat ovat:

• Ylihärmän kirjasto 31.1.-28.2.
  • Kauhajoen kirjasto 9.2.-5.3.
  • Ylistaron Västinkartano 6.2.-12.3.
  • Vimpelin kirjasto 14.2.-9.3.
  • Alajärven kirjasto 9.3.-13.4.
  • Kauhavan kirjasto 3.4.-2.5.

Näyttelyssä on esillä Kylille kulttuuria-toiminnan muutamissa ryhmissä toteutettuja teoksia.
Tekijä kertoo työssään hetken elämästään ja haluaa jakaa sen kanssasi.
Tule tutustumaan näyttelyihin! Esitteen saat tästä.
Tied. p. 050 414 7897 / 0400 717 288

TOM-valmennus  Kristiinankaupungissa.

Ryhmä kokoontuu kevään 2018 aikana 3 kertaa: ke 21.3., ti 27.3. ja ke 11.4. klo 13-15. Valmennuksen aikana käydään läpi perustietoa muistista, muistisairauksista ja siitä, miten muistisairaudet ilmenevät kehitysvammaisilla ihmisillä (mm. riskitekijät, tunnistaminen, tutkiminen…). Pohdimme yhdessä arjen haasteita ja keksimme keinoja niistä selviämiseen sekä tarjoamme ajantasaista tietoa saatavilla olevasta tuesta ja avusta. Tarkemmin esitteessä.
Paikkana Suupohjan toimintakeskus, Läntinen Pitkäkatu 34 A, 64100 Kristiinankaupunki. Ilmoittautumiset 16.3.2018 mennessä materiaalin ja tarjoilujen varaamiseksi! Puh. 040 7650 840. Esite.

***

Kylille kulttuuria -toiminnan kevätajan ryhmien kootut tiedot saat tästä. Ryhmätiedot löytyvät myös tapahtumista.

Kuortaneen Säästöpankkisäätiö

mahdollistaa hyvinvointirobotti PAROn hankkimisen yhdistykselle.
Hylje-robotti hankitaan lainattavaksi esim. hoito- ja hoivakoteihin.

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys kiittää lämpimästi tästä lahjasta!
Hyljettämme juhlitaan yhdessä Kuortaneen Säästöpankkisäätiön kanssa,
kunhan robottimme ensin valmistuu ja rantautuu maakuntaan!***

Henkilökunnan poissaolot/lomat/työmatkat maakunnan ulkopuolella:

Minna 4.-6.4., 11.-13.4., 25.-30.4., 4.5., 11.5., 28.-29.5.
Leena 6.4., 12.4., 20.4.
Anu, Leena, Outi, Virve 30.4.
Anu, Outi, Sarita 11.5.

Päivitetty 5.4.18