hibiscus Ajankohtaista

Kiitos Muistiviikon tapahtumiin osallistuneille!

Eteläpohjalaiset Muistiystävälliset teot

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys huomioi tänä vuonna kaksi muistiystävällistä tekoa.
Huomionosoituksen saivat Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin Muistisairaan palveluketju -työryhmä ja Kortesjärven Nuorisoseuran Isä-näytelmän työryhmäTiedote.
Linkki palveluketjun sivulle.
Linkki Isä-näytelmän sivulle.

Ryhmät-sivulta löydät ryhmätoiminnat kunnittain.

Yhdistyksemme monenlaiset tapahtumat löydät omalta sivultaan.

Valmennukset - ilmoittaudu Alajärvelle, Lapualle tai Kauhajoelle

Mm. Omaishoitajien Ovet-omaishoitaja-valmennuksiin ja pariskunnille suunnattuun Omahoitovalmennukseen (LLKY/Kauhajoki) on nyt hakuaika. Tutustu tarkemmin.

Mikko Kuustosen luento

Tulossa etäluento aiheesta "Kohtaaminen ja itsemyötätunto" to 13.10.klo 17. Katso tarkemmin Tapahtumat, luennot.

Seniorin eväät -ryhmä syksyllä Teuvalla.

Puhelinneuvontapalvelut

ovat kaikille avoimia maksuttomia palveluja. Meille voi soittaa luottamuksellisesti muistiasioissa ja omaishoitajatilanteissa, tai kun tarvitset tietoa, ohjausta ja neuvontaa esim. etuisuuksiin ja oikeuksiin liittyen, tietoa tuetuista lomista tai Kelan sopeutumisvalmennuskursseista. Ole yhteydessä myös silloin, kun haluat tietoa vertaistuesta tai vapaaehtoistoiminnasta. Yhteystiedot.
Ellei tämän sivuston CHAT-palvelussa ole vastaaja paikalla, kenttään voit jättää yhteydenottopyynnön, niin soitamme Sinulle. Voit myös täyttää sähköisen yhteydenottopyynnön täällä.

Marraskuun ensitietopäivä

Ensitietopäivä järjestetään marraskuussa siten, että asiantuntijapuheenvuorot toteutetaan yhteisesti etäyhteydellä ja alueen muistihoitajat voivat järjestää alueellaan yhteisen sairastuneiden ja lheisten tilaisuuden aiheen ympärille: katsotaan yhdessä lähetys ja keskustellaan sitten oman kunnan palveluista ym. Tiedote päivästä löytyy tästä.

Henkilökunnan poissaolot:

Leena Huhtala 29.9., 6.-7.10.
Päivi Jussila 17.-19.10.
Päivi Niinistö-Mäkinen 30.9.-9.10.
Minna Huhtamäki-Kuoppala 3.-4.10., 14.-18.11.
Päivi Niinistö-Mäkinen 17.-20.10. työmatka
Heli Hietala 17.-20.10. työmatka