hibiscus Ajankohtaista

Ryhmätoiminnat alkavat elo-syyskuussa.

Ryhmien kokoontumiset päivittyvät Ryhmät-sivulle kunnittain.

Järjestömarkkinat Ylihärmässä 26.8.

Olemme mukana Järjestömarkkinoilla pe 26.8. klo 14-18 Härmän Kylpylän alueella Kauhavan Ylihärmässä. Mukana kymmeniä yhdistyksiä ja järjestöjä esittelypisteillä, toimintaa ja ohjelmaa kaikenikäisille. Kioski ja myyntipisteitä, ota mukaan käteistäkin. Lähde mukaan läheltä ja kauempaa! #muavarten

Yhdistyksemme tapahtumat

Löydät luento- ja muita tilaisuuksiamme kootusti omalta sivultaan.

Valmennukset

Mm. Omaishoitajien Ovet-omaishoitaja-valmennuksiin (Lapua ja Kauhava) sekä Omahoitovalmennukseen (Kauhajoki) on nyt hakuaika. Tutustu tarkemmin.

Seniorin eväät -ryhmä syksyllä Teuvalla.

Muistiviikko syyskuussa 18.-24.9.

Tutustu varmistuneisiin tapahtumiin Muistiviikon omalla sivulla.

Puhelinneuvontapalvelut

ovat kaikille avoimia maksuttomia palveluja. Meille voi soittaa luottamuksellisesti muistiasioissa ja omaishoitajatilanteissa, tai kun tarvitset tietoa, ohjausta ja neuvontaa esim. etuisuuksiin ja oikeuksiin liittyen, tietoa tuetuista lomista tai Kelan sopeutumisvalmennuskursseista. Ole yhteydessä myös silloin, kun haluat tietoa vertaistuesta tai vapaaehtoistoiminnasta. Yhteystiedot.
Ellei tämän sivuston CHAT-palvelussa ole vastaaja paikalla, kenttään voit jättää yhteydenottopyynnön, niin soitamme Sinulle. Voit myös täyttää sähköisen yhteydenottopyynnön täällä.

Henkilökunnan poissaolot:

Minna Huhtamäki-Kuoppala 11.-12.8.