hibiscus Ajankohtaista

auringonkukka.

Päivitetty 11.9.2020

Tilaisuuksia ja tapahtumia

on jälleen runsain mitoin. Tapahtumiin pääset tästä linkistä.

Muistiviikon 20.-27.9. ohjelman näet tästä

Muistiviikon tapahtumat ovat kootusti esillä tällä sivulla. Huom. sivu päivittyy kun uusia tapahtumia varmistuu.

Osallistumismahdollisuuksia vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille

Seinäjoella on mahdollisuus tutustua ja kouluttautua vapaaehtoistoimintaan. Katso lisää tästä.

Muistitreeni- ja vertaisryhmiä etänä

Keväällä käynnistyi useampi etäyhteydellä toimiva vertaisryhmä, jotka jatkavat toimintaansa elokuussa. Jos käytössäsi on tietokone, tabletti tai älypuhelin, voit osallistua ryhmään. Liittymisessä opastetaan puhelimitse ja tarvittaessa opastus voidaan antaa myös kotona. Ota rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostuit! Ryhmät ovat 4-5 hengen pienryhmiä. Kaikissa ryhmissä on tilaa ja uusia perustetaan tarpeen mukaan. Esimerkkejä ryhmistä: työikäisenä muistisairauteen sairastuneiden ryhmä, työikäisten läheisten (ilta)ryhmä, miesomaishoitajien ryhmä sekä ryhmä omaishoitajille, joiden omaishoitajuus on hyvin sitovaa jne. Lisätietoa p. 050 5956 588.

Muisti mukana menossa-hanke

Uusi STEAn Veikkauksen voittovaroin avustama Muisti mukana menossa -hanke on alkanut. Hankkevastaavana toimii fysioterapeutti Päivi Niinistö-Mäkinen ja hanketyöntekijänä restonomi, geronomi Heli Hietala.

CHAT-palvelussa

voi asioida nimettömänä. Chatin ollessa suljettuna sinne voi jättää yhteydenottopyynnön.

Syyskokous

pidetään to 19.11. klo 18 Seinäjoella Framin toimistolla (Tiedekatu, D.talo, 2. kerros): Tila- ja tarjoiluvarausten takia ilmoittaudu Minnalle p. 0400 919 523 tai toimisto(at)muistiyhdistys.fi
Huomioidaan korona-tilanne!

Tiedoksi:

Jäsenkirje on postitettu jäsenille 11.9. Ellei kirje jostain syystä tule perille, ole yhteydessä. Viimeisimmästä jäsenkirjeen postituksesta oli osa lähteneistä kirjeistä tuhoutunut matkalla, ja kaikki eivät kirjettä saanut.

Yhdistyksemme ehdottamana seinäjokelainen kansanedustaja, rehtori, KM Pasi Kivisaari valittiin kattojärjestömme Muistiliitto ry:n toiseksi varapuheenjohtajaksi.

Yhdistyksessämme tulee jälleen syyskaudella 2020 olemaan mm. sosiaali- ja terveyslan ammattikorkeakouluopiskelijoita harjoittelujaksoilla. Tervetuloa!

Henkilökunnan lomat ja poissaolot:

Katja Kujala 18.9., 23.10., 20.11.,
Päivi Jussila 139., 15.-16.9.
Henkilökunta koulutuksessa 11.11.

Päivitetty 11.9.2020