hibiscus Ajankohtaista

Seuraamme alueemme viranomaisten tiedotusta, ohjeita ja suosituksia korona-pandemiaan liittyen.

Ryhmätoimintamme ja muut tilaisuudet siirtyvät tauolle toistaiseksi.

Neuvontapalvelut puhelimitse ja etäryhmät (Teams) jatkuvat normaalisti. Etelä-Pohjanmaan alueelle on annettu suositukset toimintojen rajoittamiseksi. Suositukset löytyvät sairaanhoitopiirin sivulta. Suositukset päivittyvät tilanteen mukaan.

Muistitreeni- ja vertaisryhmiä etänä

Jos käytössäsi on tietokone, tabletti tai älypuhelin, voit osallistua ryhmään. Liittymisessä opastetaan puhelimitse ja tarvittaessa opastus voidaan antaa myös kotona. Ota rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostuit! Ryhmät ovat 4-5 hengen pienryhmiä. Kaikissa ryhmissä on tilaa ja uusia perustetaan tarpeen mukaan. Lisätietoa p. 050 5956 588.

Yleisöluentoja verkossa Teams -yhteydellä

Jos käytössäsi on tietokone, tabletti tai älypuhelin, voit osallistua yleisötilaisuuksiin verkossa. Jos etäyhteyden muodostaminen on vierasta, voimme harjoitella etukäteen. Maaliskuun verkkotapaamisissa aiheina aivoterveys, hoitotahto ja muistisairaan kohtaaminen.

CHAT-palvelussa

voi asioida nimettömänä. Chatin ollessa suljettuna sinne voi jättää yhteydenottopyynnön.

Puhelinneuvontaa arkipäivisin

Muista, että puhelinneuvontapalvelumme ovat kaikille avoimia maksuttomia palveluja! Meille voi soittaa muisti-asioissa ja omaishoitajatilanteissa. Tai kun tarvitset tietoa, ohjausta ja neuvontaa esim. etuisuuksiin ja oikeuksiin liittyen, tietoa tuetuista lomista tai Kelan sopeutumisvalmennuskursseista. Ole yhteydessä myös silloin, kun haluat tietoa vertaistuesta tai vapaaehtoistoiminnasta. Ota rohkeasti yhteyttä!

Valinta

Hallituksen jäsen, sh (YAMK) Johanna Norjamäki on valittu Fimean koordinoimaan Lääkeinformaatioverkoston ryhmään "Lääkkeen käyttäjän osallisuus varmistaa lääkehoidon onnistumisen". Työryhmä edistää lääkkeen käyttäjien järkevän lääkehoidon toteutumista esimerkiksi luotettavan lääkeinformaation avulla, huomioiden vähemmistöt ja erityisryhmät. Toimikausi on 2021–2026.

Kevätkokous

Säätömääräinen kevätkokous pidetään 14.4. klo 18.00. Tied. p. 0400 919 523.

Henkilökunnan lomat ja poissaolot:

Päivi Jussila 19.3.

Päivitetty 4.3.2021