hibiscus Ajankohtaista

Kuva palkintojenjakotilaisuudesta.
Kuvassa Minna Huhtamäki-Kuoppala, Päivi Niinistö-Mäkinen ja Outi Pekkarinen (Ilmarinen).

Vuoden vanhusteko -palkinto Muisti- ja ikäystävällinen Etelä-Pohjanmaa -hankkeelle

Huomionosoitus jaettiin Vanhustenviikon pääjuhassa Naantalissa 4.10. Palkinnon luovuttivat Ilmarisen eläkeosastonjohtaja Outi Pekkarinen ja Vanhustyön keskusliiton järjestöjohtaja Mailis Salmi. Palkinnon luovuttajan Ilmarisen sivulla olevaan tiedotteeseen pääset tästä

Lämmin kiitos Vanhustyön keskusliitolle ja Vakuutusyhtiö Ilmariselle merkittävästä huomionosoituksesta!

Tilaisuuksia ja tapahtumia

Kaikki lähiajan tapahtumat näet avaamalla tämän linkin.

Osallistumismahdollisuuksia vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille

Seinäjoella on mahdollisuus tutustua ja kouluttautua vapaaehtoistoimintaan. Katso lisää tästä.

Muistitreeni- ja vertaisryhmiä etänä

Keväällä käynnistyi useampi etäyhteydellä toimiva vertaisryhmä, jotka jatkavat toimintaansa elokuussa. Jos käytössäsi on tietokone, tabletti tai älypuhelin, voit osallistua ryhmään. Liittymisessä opastetaan puhelimitse ja tarvittaessa opastus voidaan antaa myös kotona. Ota rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostuit! Ryhmät ovat 4-5 hengen pienryhmiä. Kaikissa ryhmissä on tilaa ja uusia perustetaan tarpeen mukaan. Esimerkkejä ryhmistä: työikäisenä muistisairauteen sairastuneiden ryhmä, työikäisten läheisten (ilta)ryhmä, miesomaishoitajien ryhmä sekä ryhmä omaishoitajille, joiden omaishoitajuus on hyvin sitovaa jne. Lisätietoa p. 050 5956 588.

CHAT-palvelussa

voi asioida nimettömänä. Chatin ollessa suljettuna sinne voi jättää yhteydenottopyynnön.

Syyskokous

pidetään to 19.11. klo 18 Seinäjoella Framin toimistolla (Tiedekatu, D.talo, 2. kerros): Tila- ja tarjoiluvarausten takia ilmoittaudu Minnalle p. 0400 919 523 tai toimisto(at)muistiyhdistys.fi Huomioidaan korona-tilanne!

Henkilökunnan lomat ja poissaolot:

Katja Kujala 23.10., 20.11.
Henkilökunta koulutuksessa 11.11.
Minna Huhtamäki-Kuoppala 3.11., 5.-6.11., 21.12.-30.12.
Kristiina Riskumäki 30.9.-1.11.
Päivi Jussila 20.11., 11.12.
Leena Huhtala 21.12.-29.12.

Päivitetty 22.10.2020