hibiscus Ajankohtaista - juuri nyt

Kuva: Kuningaspingviinejä

Toivotamme kaikki mukaan toimintaamme. Lisäksi voit olla henkilökuntaamme yhteydessä muistineuvontaa tarvitessasi.

Kylille kulttuuria-toiminnassa kehitetyt ja juurtuneet ryhmät jatkavat toimintaansa. Ryhmäkalenteriin pääset tästä.
Ryhmäkalenterista löydät kunnittain kaikki toimintaryhmämme. Yhteensä niitä on viitisenkymmentä.
Ryhmätoiminnasta kiinnostuneet voivat olla jatkossa yhteydessä E-P:n Muistiluotsin tai Kortteleihin kulttuuria-hankkeen työntekijöihin.
Muistiluotsin piirissä jatkavat ns. haja-asutusalueiden ryhmät ja vertaistuelliset ryhmät ja Kortteleihin kulttuuria-hankkeen toiminnassa jatkavat puolestaan ns. taajama-ryhmät.

Tulosta itsellesi"Yhdistysmenumme"!

Yleisötilaisuudet  löydät tästä Lähde mukaan!
HUOM! Ylistaron yleisöluento on keskiviikkona 29.1., viikonpäivän nimi on ollut tiedotuksessa virheellisesti tiistai.

Tulossa myös mm. Ystävänpäivän tapahtuma 14.2. Seinäjoella - Toiveekkaana tulevaisuuteen  Tapahtuma  on Seinäjoen pääkirjaston Jaaksi-salissa ja mukaan mahtuu 50 ensin ilmoittautunutta osallistujaa. Varaa paikkasi 6.2. mennessä p. 050 3499 467 (Katja) tai 050 407 4959 (Kaisa).

Lisäksi tulossa on mm. Aivoviikon tempauksia:
torstaina 12.3. Tampereen Biopankki esittäytyy Seinäjoella Mediwestin auditoriossa klo 13 (mahdollisuus myös näytteenantoon) ja
pe 13.3. Ruotsalan kylätalolla on messutapahtuma luentoineen.

Kevään perinteinen Vanhemman väen hyvinvointipäivä Ylihärmän yläkoululaisten kanssa on ti 7.4. iltapäivällä.

Virkistyslomat ja retket:
Kuortaneen Urheiluopistolla 11.-13.5. Virkistyslomanen - tutustu omakustanteisen loman ohjelmaan. Ilmoittaudu 15.4. mennessä Minnalle p. 0400 919523 / toimisto(at)muistiyhdistys.fi
Lapin Ruskaretki
on suunniteltu tälle vuodelle 1.-5.9. Esite ja lisätiedot tulossa.

Tiedoksi: yhdistyksen uudet toimistotilat otetaan käyttöön 1.2. Frami D-talon 2. kerroksessa.  Osoite on Tiedekatu 2 ja sisäänkäynti D1-ovesta. Hissi on heti sisääntuloaulassa. 2-kerroksessa toimistomme on hissin lähellä, opasteet ilmestyvät ohjaamaan tulijaa. Parkkipaikat ovat päiväsaikaan maksullisia ja niitä löytyy sekä D1- että D2-oven lähettyviltä. Myös Areenan parkkipaikkaa tai Framin Parkkitaloa voi käyttää.

C-talon ja Mediwestin toimistot siirtyvät tähän uuteen tilaan.  Härmän Sepän toimistolla työskentelevät edelleen Muistiluotsin ja Muisti- ja ikäystävällinen Etelä-Pohjanmaa työntekijät. Myös Aseman Krannin kerhotilat ovat edelleen käytössä Ikäkeskuksen naapurissa Rautatieasemalla Seinäjoella.

Kevätkokous pidetään ke 22.4.2020 klo 18.00. Paikka tarkentuu lähempänä.

Henkilökunnan lomat ja poissaolot:

Katja Kujala 17.-20.1.
Sarita Vihtonen 24.-27.1.