hibiscus Luennot, yleisötilaisuudet, messut ja infopisteet

Kuva: tuoreita vihanneksia

Muistiyhdistyksen tai sen hankkeiden järjestämiä tilaisuuksia ei voi käyttää kunnan lakisääteisen järjestämisvelvollisuuden piiriin kuuluvana henkilökunnan täydennyskoulutuksena.
Yhteistyötilaisuudet saattavat olla täydennyskoulutusta - kysy koulutuksen järjestäjältä, ole hyvä!

Keskiviikkona 29.1. klo 13-15 Yleisötilaisuus Ylistarossa: Edunvalvontavaltuutus ja hoitotahto. Kaikille avoin maksuton yleisötilaisuus käsittelee teemoja, miten voi itse varautua tulevaisuuteen. Luennoijana Leena Huhtala Muistiluotsista. Luento aloittaa muistisairaiden henkilöiden omaisten vertaisryhmien kevätkauden tapaamiset. Tied. Minna p. 0400 919 523. Esite.

Ystävänpäivänä 14.2. Seinäjoella Toiveikkaana tulevaisuuteen - Ikäihmisille suunnattu avoin ja maksuton tilaisuus elämän merkityksellisyydestä ja ilon löytämisestä klo 12-15.30 Seinäjoen pääkirjasto, Jaaksi-sali, Koulukatu 2, Seinäjoki. Esite.
Lisätiedot ja ilmoittautumiset: Katja Kujala katja.kujala@muistiyhdistys.fi p. 050 349 9467 tai Kaisa Perälä p. 050 407 4959.
Ilmoittautumiset 6.2. mennessä. Tilaisuuteen otetaan 50 ensimmäistä ilmoittautunutta. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä myös mahdollisesta erityisruokavaliosta.

Ke 19.2. klo 18-19.30 Yleisötilaisuus Alajärven Oma Säästöpankissa, Keskuskatu 14: Edunvalvontavaltuutus ja hoitotahto. Luennoimassa lakimies, varatuomari Miikka Autio OmaSäästöpankista ja Leena Huhtala Muistiluotsista. Kahvitarjoilu alk. klo 17.30. Esite.

To 12.3. klo 13 alkaen Mediwestissä Seinäjoella Tampereen Biopankki esittäytyy. Mahdollisuus myös näytteenantoon. Esite ilmestyy lähiaikoina.

Pe 13.3. klo 13-15 valtakunnallisen Aivoviikon Terveystempaus Ruotsalan kylätalolla, Ruotsalantie 103. Ohjelmassa infoa aivoterveydestä, Lapuan Sedun lähihoitajaopiskelijoiden mittauspisteet: verenpaine, verensokeri, tasapaino, käsien puristusvoima ym. sekä tutustumista näytteilleasettajien pöytiin. Kahvitarjoilu! Tervetuloa läheltä ja kauempaa. Vapaa pääsy! Yhteistyökumppaneina Ruotsalan kyläyhdistys ry. ja Leader Aisapari.

Ti 7.4. klo 13-15 perinteinen Vanhemman väen hyvinvointipäivä Ylihärmän yläkoululla yhdessä yläkoulun oppilaiden kanssa. Messutyyppinen tapahtuma kerää alueen ikäihmisiä yhteen. Ohjelma ilmestyy lähempänä. Laita jo kalenteriisi!

To 23.4.klo 13-14.30 Yleisötilaisuus Palvelukeskus Hopearinteen päiväsalissa, Sairaalantie 5, Lapua: Parisuhde voimavarana kun puoliso sairastaa. Tervetuloa yksin tai yhdessä. Esite.

Ma 27.4. klo 13-14.30 Yleisötilaisuus Alahärmän Palvelutoimistolla, Härmäntie 18: Parisuhde voimavarana kun puoliso sairastaa. Tervetuloa yksin tai yhdessä. Esite.

Päiv. 20.1.2020