hibiscus Luennot, yleisötilaisuudet, messut ja infopisteet

Avoimet Teams-tapahtumat

Järjestämme kaikille avoimia ja maksuttomia tilaisuuksia Teamsissa tammi-helmikuussa – olet tervetullut kuulemaan. Keskustelulle varataan päätteeksi pieni tuokio. Tilaisuuksien kesto on n. 1 h.

Ajat ja aiheet:

Ti 25.1. klo 13 ja 17 Elämä itse -esitys. Valma Kyllikki Lehdon työelämätarina asuihin puettuna, videoitu näytelmä. Tied. Katja Kujala, p. 050 3499 467

Ke 26.1. klo 13 ja 17 Muistiasiaa, perustietoa. Tied. Minna Huhtamäki-Kuoppala, p. 0400 919 523.

Ma 31.1. klo 13 ja 17 Muistisairaan kohtaaminen. Tied. Päivi Jussila, p. 050 5362 692

Ti 1.2. klo 13 ja 17 Taideaviisi – vinkkejä arjen kulttuurisiin hetkiin. Tied. Katja Kujala, p. 050 3499 467

Ke 2.2. vain klo 17 Muistisairaus ja parisuhde. Mukana Nina ja Petri Lampinen Seinäjoelta.
Voit lähettää etukäteen kysymyksiä Petrille ja Ninalle os. toimisto(at)muistiyhdistys.fi tai CHATin kautta os. www.muistiyhdistys.fi . Sivun oikeassa alanurkassa on sininen Keskustele-laatikko, johon voit jättää kysymyksesi nimettömänä. Petri on sairastunut työikäisenä muistisairauteen. Petri ja Nina ovat kokemustoimijoita. Tied. Kristiina Riskumäki, p. 050 4651 705

Kaikkiin tilaisuuksiin on sama linkki, ilmoittautumista ei tarvita https://bit.ly/3GwfGEs

Klikkaa linkkiä tilaisuuden alussa. Paina näytöllä olevaa Liity kokoukseen -painiketta. Sulje oma kamerasi ja mikrofonisi esityksen ajaksi.  Jos tarvitset neuvontaa Teamsin käyttöön, ota rohkeasti meihin yhteyttä niin neuvomme.

Elämä itse -kantaesitys juhlistaa elämää - Kortteleihin kulttuuria –hankkeen tuotos nähtävillä!

Uusia esityksiä jälleen v. 2022, tule mukaan kokemaan Elämä itse. Esityksen alussa kuulet tarkemmin esityksen rakentumisesta.

Muistiyhdistyksen vapaaehtoistoiminnassa mukana olevalta Arjen äly -asiantuntijamme Valma Lehto on tehnyt elämäntyönsä vaateteollisuuden ja muodin alalla, mm. Tiklaksella. Häneltä löytyy huikea varasto asuja eri vuosikymmeniltä, varhaisimmat 1950-luvulta. Pelkän muotinäytöksen sijaan Valman tarinasta, muistoista, kirjoituksista, arkistoista ja varastosta syntyi näytelmä, Elämä itse. Elämä itse -esityksen ensi-ilta ja muut esitykset Teatteri Hysteriassa peruuntuivat koronatilanteen vuoksi. Esityksestä tehtiin tallenne ilman yleisöä: nyt huolella tehty esitys-tallenne tarjoaa mahdollisuuden useammalle katsojalle nähdä Valma Kyllikin koskettavan ja elämänmyönteisen tarinan. Lisätiedot: Kortteleihin kulttuuria.

Yleisötilaisuuksia verkossa Teams -etäyhteydellä

Osallistuaksesi tarvitset tietokoneen, tabletin tai älykännykän sekä toimivan sähköpostiosoitteen. Jos Teams -etäyhteyden muodostaminen on vierasta, voimme harjoitella etukäteen. Tiedustele meiltä luennoista ja pyydä opastusta etäyhteyden käytössä p. 050 5956 588 / Leena tai p. 050 4651 705 / Kristiina.

Seuraamme valtionhallinnon ohjeistusta koskien pandemiaa Covid-19 (Koronavirus)

Olkaa yhteydessä, jos teillä on kysymyksiä ja muuta asiaa!
Tiedotamme mahdollisista peruuntumisista tarvittaessa lisää sosiaalisessa mediassa ja täällä kotisivuillamme.
Koska kaikki tapahtumissamme kävijät eivät ole Facebookin käyttäjiä tai lue kotisivuja, pyydämme, että tiedotatte läheisillenne ja ystävillenne asiasta. Lisätietoja saa työntekijöiltä.

Päivitetty 17.1.2022