hibiscus Luennot, yleisötilaisuudet, messut ja infopisteet

Vapaaehtoistoiminnan tilaisuudet näet tästä.

Parisuhde voimavarana kun puoliso sairastaa

suunniteltu ilta Vimpelissä siirretään myöhemmin pidettäväksi, seuraa ilmoittelua! Lisätiedot p. 050 5956 588 / Muistiluotsi tai 044 2991001 / Järviseudun Omaishoitajat ry.

Seniorin eväät -ruoanvalmistuskurssi omaishoitajille Järviseudulla

Kurssin kesto on 3 x 3 tuntia. Kokoontumiset torstaisin 28.1., 4.2. ja 11.2. aina klo 11-14 Järviseudun Omaishoitajien toimistolla, Patruunantie 15, Vimpeli. Maksuttomalla kurssilla tehdään yhdessä ruokaa ja syödään, sekä keskustellaan ravitsemuksesta ja hyvästä ruoasta. Tarkoituksena on viedä kotiin uusia ideoita ruoanlaittoon ja rohkeutta kokeilla erilaisia ja terveellisiä ruokia. Ohjaajana Heli Similä, kotitalouden asiantuntija, Keski- ja Etelä-Pohjanmaan Martat ry. Voit tulla yksin tai yhdessä hoidettavan kanssa.

Kurssille otetaan 8-10 osallistujaa, ilmoittautumiset 15.1.2021 mennessä p. 050 595 6588 tai s-postilla leena.huhtala@muistiyhdistys.fi

Seuraamme valtionhallinnon ohjeistusta koskien pandemiaa Covid-19 (Koronavirus) ja peruutamme tapahtumia tarpeen mukaan.

Olkaa yhteydessä, jos teillä on kysymyksiä ja muuta asiaa!
Tiedotamme mahdollisista peruuntumisista tarvittaessa lisää sosiaalisessa mediassa ja täällä kotisivuillamme.
Koska kaikki tapahtumissamme kävijät eivät ole Facebookin käyttäjiä tai lue kotisivuja, pyydämme, että tiedotatte läheisillenne ja ystävillenne asiasta. Lisätietoja saa työntekijöiltä.

Päivitetty 23.11.2020