hibiscus Luennot, yleisötilaisuudet, messut ja infopisteet

Muistiyhdistyksen tai sen hankkeiden järjestämiä tilaisuuksia ei voi käyttää kunnan lakisääteisen järjestämisvelvollisuuden piiriin kuuluvana henkilökunnan täydennyskoulutuksena.
Yhteistyötilaisuudet saattavat olla täydennyskoulutusta - kysy koulutuksen järjestäjältä, ole hyvä!

Ikääntyvä yhteiskunta - Seniorit palvelujen käyttäjinä -seminaari torstaina 14.11.2019 klo 15.00 - 18.00.
Kaikille kiinnostuneille, myös yrittäjille avoin iltapäivä pidetään OmaSP-Stadionilla Atria Lounge -tilassa Seinäjoella, Alaseinäjoenkatu 15.
Ilmoittautuminen 3.11. mennessä Sarita Vihtonen, p. 050 3260 966 / sarita.vihtonen(at)muistiyhdistys.fi. Luennoijana Muistiyhdistyksen toimijoiden lisäksi kunnanjohtaja Tiina Heikka Lapinjärven kunnasta itäiseltä Uudeltamaalta, yrittäjä,  fysioterapeutti Leena Saarela ja asiakasyksikön johtaja Mirva Ämmälä. Kahvitarjoilu ja infotori klo 17-18. Esite.

Ikääntyvä yhteiskunta - Seniorit palvelujen käyttäjinä -seminaari torstaina 14.11.2019 klo 18.00 - 20.00.
Yrittäjille suunnattu iltatilaisuus pidetään OmaSP-Stadionilla Atria Lounge -tilassa Seinäjoella, Alaseinäjoenkatu 15.
Ilmoittautuminen 3.11. mennessä Sarita Vihtonen, p. 050 3260 966 / sarita.vihotnen(at)muistiyhdistys.fi. Seminaarin avaus, yhdistyksen puheenjohtaja dosentti, yliopettaja TtT Jenni Kulmala, Yrityksen muisti- ja ikäystävällinen palvelupolku-aiheesta alustavat yhdistyksen Päivi Niinistö-Mäkinen ja Sarita Vihtonen ja illan päättää näytelijä Tom Pöystin esitys aiheesta Tekemisen riemu ja tuska. Kahvitarjoilu ja infotori klo 17-18. Esite.

Muistikiertue Alajärven valtuustosalissa kolmena iltapäivänä eri teemoin, os. Alvar Aallontie 1. Alkaa ma 16.9. klo 13-15 aiheena muistinhuolto ja muistisairaudet, ma 21.10. klo 13-15 Muistiperheen etuisuudet ja ma 18.11. klo 13-15 edunvalvontavaltuutus ja hoitotahto. Esite.

Liikenneturvallisuustapahtumat maanantaina 28.10. Isossakyrössä ja Jalasjärvellä.
Esitteet ilmoittautumisohjeineen: Jalasjärvi klo 13-15 ja Isokyrö klo 17-19.

Muisti-iltapäivä Evijärvellä to 24.10. klo 13-15. Kahvitarjoilu klo 12.30 alkaen. Ohjelmassa Järviseudun Omaishoitajat ja Läheiset ry:n tervehdys, Kaksineuvoisen Ikäihmisten asiakasohjausyksikön esittäytyminen ja Perustietoa muistinhuollosta ja muistisairauksista -luento. Esite.

Etäkoulutus Muistiliitosta. Aiheena Omaishoitajan oikeudet ja tukea kommunikointiin to 31.10. klo 11.30-16 Mediwestin auditorio, Koskenalantie 16, Seinäjoki.
Luentotilaisuus on tarkoitettu muistisairaan omaishoitajille ja muille asiasta kiinnostuneille. Yhteistyökumppanina Lakeuden Omaishoitajat ry. / OmaisOiva. Ilmoittautumiset 28.10. mennessä p. 050-444 1028 / Anne-Maria. Esite.

Yleisötilaisuus Isojoen valtuustosalissa, Teollisuustie 1 A, II krs (hissi on) ke 20.11. klo 13-15. Aiheena edunvalvontavaltuutus ja hoitotahto. Edunvalvontavaltuutuksesta kertomassa toimitusjohtaja Marja Savioja Isojoen Osuuspankki. Kahvitarjoilu alk. klo 12.30. Yhteistyökumppanina Lakeuden Omaishoitajat ry. / OmaisOiva. Ilmoittautumiset 15.11. p. 040 587 6762 / Miisa. Esite.

Aseman Krannissa tapahtuu: Kaikille avoimia ja maksuttomia tilaisuuksia kahvikupin äärellä / Kortteleihin kulttuuria.
30.8. klo 14-15 Täysin palkein - avataan äänet syksyyn yhteislaulutilaisuudessa
27.9. klo 13-14.30 Lyödään laudalta - pelataan yhdessä lautapelejä rennolla otteella
25.10. klo 13-14.30 Taiteilijavierailu - tule tapaamaan runoilija Arto Juurakkoa
22.11. klo 13-14.30 Joulukortteja tuntemattomille ystäville - tehdään yhdessä joulukortteja ja ilahdutetaan tuntemattomia ystäviä