hibiscus Luennot, yleisötilaisuudet, messut ja infopisteet

Muistiyhdistyksen tai sen hankkeiden järjestämiä tilaisuuksia ei voi käyttää kunnan lakisääteisen järjestämisvelvollisuuden piiriin kuuluvana henkilökunnan täydennyskoulutuksena.
Yhteistyötilaisuudet saattavat olla täydennyskoulutusta - kysy koulutuksen järjestäjältä, ole hyvä!

Syksyllä 2019 järjestämme taas monenlaisia osallistumismahdollisuuksia - ryhmiä, luentoja ja tapahtumia. Kokoamme yleisötilaisuuksista listan tänne sitä mukaa kuin tapahtumat varmistuvat.

Iltamat Evijärvellä Ravintola TuuHetissä lauantaina 14.9.
Ilmoittaudu 5.9. mennessä Saritalle, p. 050 3260 966 tai sarita.vihtonen(at)muistiyhdistys.fi
Esitteen saat tästä.

Avoimet ovet Isossakyrössä Palvelukeskuksen alakerrassa 3.9. klo 11-14. Bingoa, arvontaa, kahvit, laulua hainuritien säestyksellä. Infopisteineen päivätoiminnan lisäki mukana E-P:n Muistiyhdistys ja Lakeuden Omaishoitajat. Laurilanmäen palvelukeskuksen osoite on Härkäkiventie 36. Esite.

Muistiviikon yleisötapahtuma pe 20.9. ko 13-15 Kuortaneen seurakuntatalolla, os Kirkkotie 18. Geriatri Tarja Lindholm luennoi aiheesta Muistisairaudet ja niiden hoito. Mukana Muistimimmit. Esite.

Liikenneturvallisuustapahtumat maanantaina 28.10. Isossakyrössä ja Jalasjärvellä.
Esitteet ilmoittautumisohjeineen: Jalasjärvi klo 13-15 ja Isokyrö klo 17-19.

Muistikiertue Alajärven valtuustosalissa kolmena iltapäivänä eri teemoin, os. Alvar Aallontie 1. Alkaa ma 16.9. klo 13-15 aiheena muistinhuolto ja muistisairaudet, ma 21.10. klo 13-15 Muistiperheen etuisuudet ja ma 18.11. klo 13-15 edunvalvontavaltuutus ja hoitotahto. Esite.

Ti 24.9.-19 klo 13-15 Vimpelin Nuorisotalolla asiaa Edunvalvonnasta, edunvalvontavaltuutuksesta ja hoitotahdosta.
Alustajana pankkilakimies Miikka Autio / OmaSP. Järjestetään yhdessä OmaSP:n. Järviseudun Omaishoitajayhdistys / OmaisOivan kanssa.
Esite.

KENTTÄPOSTIA - Terveiset täältä jostain 26.9. klo 13.00 Sampolassa, os Virtaintie 837, Peräseinäjoki. Runosaappaat esittävät runokoosteen täydennettynä rintamalta tulleilla kirjeillä ja muistoilla Esityksen kesto on n. 30 min., jonka jälkeen Kihmiänkylän Nuorisoseuran kahvio palvelee ja voimme vaihtaa kuulumisia. Vapaa pääsy, varaa kahviraha. Tied. Outi p. 0400 717 288. Kylille kulttuuria.

Aseman Krannissa tapahtuu: Kaikille avoimia ja maksuttomia tilaisuuksia kahvikupin äärellä / Kortteleihin kulttuuria.
30.8. klo 14-15 Täysin palkein - avataan äänet syksyyn yhteislaulutilaisuudessa
27.9. klo 13-14.30 Lyödään laudalta - pelataan yhdessä lautapelejä rennolla otteella
25.10. klo 13-14.30 Taiteilijavierailu - tule tapaamaan runoilija Arto Juurakkoa
22.11. klo 13-14.30 Joulukortteja tuntemattomille ystäville - tehdään yhdessä joulukortteja ja ilahdutetaan tuntemattomia ystäviä