hibiscus Opiskelijalle

27.2.2024

Opinnäytetyöt tai muut kirjalliset työt

Ole hyvä ja ole yhteydessä henkilökuntaamme. Jos sinulla on aihe, voit katsoa henkilökuntamme tehtävänkuvauksista, kenen tehtäviin ko. teema liittyy ja olla suoraan häneen yhteydessä.

Käytännön harjoittelu

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistyksessä voi olla kerrallaan yksi opiskelija käytännön harjoittelussa.
Opiskelijan harjoittelupiste on yhdistyksen Härmän Sepän toimistolla Ylihärmässä (Viitaväylä 11). Koska työmme on liikkuvaa, on opiskelijan tarvittaessa päästävä yhdessä sovittavaan lähtöpaikkaan, joten käytännössä se saattaa tarkoittaa oman auton käytön mahdollisuutta. Emme voi maksaa käytännön jaksolta palkkaa tai matkakorvauksia.
Laita meille sähköpostia os. toimisto(at)muistiyhdistys.fi niin tarkastellaan tilannetta!

Mappeja ja papereita.