hibiscus Liity jäseneksi

Yhdistyksen jäsenenä saat:

Jäseneksi voit ilmoittautua sähköisellä lomakkeella.

Voit myös soittaa p. 050 440 2643 tai 0400 919 523 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen toimisto(at)muistiyhdistys.fi

Tutustu tietosuojaamme.

Jäsenmaksu on 20 € / v. 2024.
Jäsenmaksu laskutetaan keväällä ja siitä maksetaan osuus Muistiliitolle.  Jäsenmaksulla katetaan yhdistyksen oma toiminta, kuten esim. jäsenpostitukset.  Henkilöstön palkkaukseen käytetään mm. STEAn Veikkauksen voittovaroista myönnettyjä avustuksia.

Aivoterveyden edistäminen ja muistisairaiden hyvinvointi on meidän kaikkien asia!

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys ry tekee työtä yleisen aivoterveyden edistämiseksi ja muistuttaa muistin huollon tärkeydestä. Se toimii myös sen hyväksi, että muistioireisilla ja muistisairailla läheisineen olisi turvallisempi arki. Yhdistys auttaa, tukee ja tekee monenlaista yhteistyötä monien toimijoiden kanssa tavoitteenaan muistitiedon lisääminen ja hoitoketjujen toimivuus alueella.

Auta meitä muistityössä!

Jokaisella muistisairaalla perheineen on oikeus hyvään elämään asuinpaikasta, iästä ja taloudellisesta tilanteesta riippumatta. Jokaisella tulee olla myös mahdollisuus osallistua tilaisuuksiin ja tapahtumiin - meistä riippuu, toteutuuko se!

Voit olla mukana turvaamassa muistityön tekemistä ja muistisairaiden ja läheisten hyvinvointia. Helpoin tapa tukea työtämme on, että liityt yhdistyksemme jäseneksi.  Voit liittyä myös vapaaehtoistoimijoiden joukkoon tai tukea työtämme lahjoituksin.

Päivitys 19.1.2024