hibiscus Teuva

Riipin Mukavat Riipin Nuorisoseuralla, Riipin Vanhatie 3. Vaihtelevaa ohjelmaa, mukavaa yhdessäoloa ja kahvittelua kuukauden ensimmäinen maanantai 5.9., 3.10., 31.10., 5.12. klo 11-13 vapaaehtoisohjaajan johdolla. Lisätiedot: 050 590 6309 / Anne-Marie.

Kyläryhmä Horon Nuorisoseuralla, Horontie 1294 Horon kylän Varttuneen väen hyvinvointikerho. Kokoontuiset alkavat keskiviikkona 31.8. klo 14.30. Mukavaa ohjelmaa ja yhdessäoloa kylän varttuneelle väelle. Lisätiedot: Minna Luoma p. 050 5469 101.

Tulossa Seniorin eväät -ryhmä.

Sisältöinä ruoanlaittoa, ravitsemustietoa, yhdessäoloa, yhdessä tekemistä sekä mielen virkeyttä luonnosta, puutarhasta ja paikalliskulttuurista. Järjestetään yhdessä Keski- ja Etelä-Pohjanmaan Marttojen ja Lakeuden omaishoitajien kanssa koulukeskuksen kotitalousluokassa.  "Kokkikurssin" kokoontumispäivät ovat 7.11., 1.12. ja 8.12. ja se järjestetään omaishoitajille, omaishoidettava voi tulla mukaan.  Mukaan mahtuu 12 osallistujaa. Tiedustelut ja ilmoitautumiset Anne Kujala p.050 465 1705 / anne.kujala(at)muistiyhdistys.fi

Päivitetty 5.9.2022