hibiscus Kauhava

Hoksupiiri Tupasvillassa Kortesjärvellä, kuukauden viimeinen keskiviikko klo 13-14. Kortesjärven Tupasvillan takkahuoneessa, Päivärinteentie 13. Vapaaehtoisvetäjien kanssa mukavaa yhdessäoloa, pelejä, aivojumppaa ja muuta ohjelmaa. Lisätiedot:  0400 717 288 / Outi Kylille kulttuuria. Esite.

Käsityökerho Ylihärmässä Kotimäen kerhohuoneella parittoman viikon keskiviikko klo 10-12. Vapaaehtoisvetäjä opastaa uusia käsityöniksejä ja –malleja sekä juodaan kahvia. Lisätiedot: 0500 866 145 / Riitta tai  0400 717 288 / Outi. Kylille kulttuuria. Esite. HUOM! Ryhmä kokoontuu v. 2020 joka toinen maanantai. Seuraa ilmoittelua.

Johtoryhmä Tarvikepisteellä Ylihärmässä  joka perjantai klo 13-14.30 Tarvikepisteellä, Vaasantie 49.  Miesten oma jutteluryhmä, joskus jotain muutakin ohjelmaa. Lisätiedot:  0400 717 288 / Outi. Kylille kulttuuria. Esite.

Pukkilan porukka Kauhavalla Villa Pukkilanhovissa, os. Kirkkotie 10-12, kokoontuva ryhmä, jossa on vaihtelevaa ohjelmaa, mukavaa yhdessäoloa ja kahvittelua / Kortteleleihin kulttuuria. Tervetuloa mukaan myös lähialueen ikäihmiset ja muut ikäihmisten ryhmätoiminnasta kiinnostuneet! Tied. Katja p. 050 3499 467. Tule mukaan rohkeasti! Esite.

Vertaisryhmä omaishoitajille ja hoidettaville yhteistyössä Lakeuden Omaishoitajien kanssa. Kokoontumiset Muistiyhdistyksen tiloissa, Viitaväylä 11, Ylihärmä tiistaisin 3.9., 1.10., 5.11. ja 3.12. aina klo 13-15. Omaisestaan huolehtiva voi tulla yksin tai yhdessä läheisensä kanssa. Yhteisen kahvihetken jälkeen molemmille ryhmille omaa ohjelmaa. Esite.

Runosaappaat kokoontuvat jatkossa Järvilakeuden kansalaisopiston ryhmänä.