hibiscus Kauhava

Ennaltaehkäisevän toiminnan ryhmät:

Hoksupiiri Tupasvillassa Kortesjärvellä kokoontuu kuukauden viimeinen keskiviikko klo 13-14. Kortesjärven Tupasvillan takkahuoneessa, Päivärinteentie 13. Vapaaehtoisvetäjien kanssa mukavaa yhdessäoloa, pelejä, aivojumppaa ja muuta ohjelmaa.

Käsityökerho Ylihärmässä Kotimäen kerhohuoneella parittoman viikon maanantaina klo 10-12. HUOM! Ryhmä kokoontuu nyt maanantaisin! Vapaaehtoisvetäjä opastaa uusia käsityöniksejä ja –malleja sekä juodaan kahvia. Lisätiedot: 0500 866 145 / Riitta.

Johtoryhmä Tarvikepisteellä Ylihärmässä  joka perjantai klo 13-14.30, os. Vaasantie 49.  Miesten oma jutteluryhmä, joskus jotain muutakin ohjelmaa. Lisätiedot p. 050 5362 692.

Pukkilan porukka Kauhavalla. Kokoontumispaikka syyskaudella kirjastossa os. Kauppatie 88. Vaihtelevaa ohjelmaa, mukavaa yhdessäoloa ja kahvittelua / Kortteleleihin kulttuuria. Tervetuloa mukaan kaikki ikäihmisten ryhmätoiminnasta kiinnostuneet! Kokoontumiset maanantaisin 21.9., 19.10., 16.11. ja 14.12. klo 10-11.15. Keksitään ryhmälle uusi nimi syksyn ensimmäisessä kokoontumisessa. Tiedustelut Päivi p. 050 5362 692 / Kortteleihin kultuuria.

Vertaistukeen painottuvat ryhmät:

Vertaisryhmä omaishoitajille ja hoidettaville yhteistyössä Lakeuden Omaishoitajien kanssa. Kokoontumiset Muistiyhdistyksen tiloissa, Viitaväylä 11, Ylihärmä. Omaisestaan huolehtiva voi tulla yksin tai yhdessä läheisensä kanssa. Yhteisen kahvihetken jälkeen molemmille ryhmille omaa ohjelmaa. Syksyn 2020 kokoontumiset tiistaisin 15.9., 20.10., 17.11. ja 15.12. klo 13-14.30. Lisätiedot p. 050 5956 588.

TAUOLLA koronan takia: Vertaistukiryhmä omaishoitajille ja hoidettaville yhteistyössä Kuntayhtymä Kaksineuvoisen, Kauhavan seurakunnan, Aijjoos-toiminnan, OmaisOivan ja Muistiluotsin kanssa Kauhavalla. Kokoontumiset kerran kuukaudessa torstai-aamupäivällä Helmirannassa Kauhavalla: Kullakin kerralla on jonkin yhteistyötahon ohjaaja mukana. Yhteistä ja omaa ohjelmaa omaishoitajille ja -hoidettaville. Omaishoitajan ei tarvitse olla omaishoidon tuen saaja. Ilmoittautumiset saman viikon tiistaihin mennessä p. 06 2412 4302. Toiminta on käynnistymässä uudelleen, ota yhteyttä lisätietojen saamiseksi / Minna p. 0400 919 523.

Päivitetty 30.8.2020