hibiscus Alavus

Kaikkiin ryhmiin on ennakkoilmoittautuminen!

Vertaistukiryhmä työikäisenä muistisairauteen sairastuneiden läheisille. Kokoontumiset Ikätorilla, Vääpelinkuja 1 A 6. Kevään 2021 kokoontumiset maanantaisin 26.4. ja 24.5. aina klo 11-12.30. Tiedustelut p. 050 5956 588 / Muistiluotsi. Yhteistyössä Kuusiolinna Terveys Oy.

Ikivihreät - Ryhmätoimintaa ikäihmisille, Lukkarinhovin ruokasali, Iivarinkuja 4, Alavus. Ikivihreissä muistellaan, tehdään muistijumppaa ja muuta mukavaa. Tammikuusta toukokuuhun tapaamme joka kuukauden viimeisenä perjantaina, kesäkuussa kuun kolmantena perjantaina. Kaikille avoin ryhmä, mukaan voit tulla milloin vain! Kevään kokoontumiset  30.4., 28.5. ja 18.6. aina  klo 13.00–14.30 HUOM! Kokoontumispaikka 18.6. kerralle ilmoitetaan erikseen. Lisätiedot 050 3499 467, Katja / Kortteleihin kulttuuria.

Muistinpiristysryhmä Töysässä kuukauden toinen torstai. Kevään kokoontumiset 13.5. aina klo 13-14.30. Rimminkujan kerhohuoneessa, Rimminkuja 1. Vapaaehtoisvetäjien kanssa vaihtelevaa aivoja virkistävää ohjelmaa. Lisätiedot: 0400 176 947 / Liisa.

Päivitetty 14.4.2021