hibiscus Kurikka

Aivoterveyttä edistävät ja hyvinvointia tukevat ryhmät

Juttusuutarit Jokipiissä Jalasjärvellä  Jokipiin Nuorisoseuralla, Seurakuja 2. Vapaaehtoisohjaajien johdolla muistellaan menneitä ja keskustellaan ajankohtaisuuksista välillä laulaen ja kahvitellen. Kokoontuumiset kuukauden ensimmäisenä torstaina ja ensimmäinen kokoontuminen v. 2022 on 3.2. klo 14-16. Lisätiedot: 040 751 0994 Lauri. Syksyn aloitus tarkentuu myöhemmin.

Muistikahvila Jurvassa. Kaikille avoin kerran kuukaudessa kokoontuva ryhmä juttelee, muistelee ja muistijumppaa kahvikupposen äärellä. Kokoontuu Lounaskahvila Kotoosassa, Kauppatie 1, Jurva. Varaa mukaan kahvirahaa. Lisätiedot: 050 4671 705 Kristiina.
Syksyn 2022 kKokoontumiset tarkentuvat myöhemmin.

Vertaistukeen painottuvat ryhmät:

Vertaisryhmä muistisairauteen sairastuneille ja läheisille Kurikassa Kansalaisopiston tiloissa, Kurikantie 16, keskiviikkoisin  10.8., 14.9., 12.10., 9.11. ja 14.12. aina klo 13-14.30. Huom! Myöhentynyt kellonaika! Voit tulla yksin tai yhdessä sairastuneen / läheisen kanssa. Yhteisen kahvihetken jälkeen molemmille ryhmille omaa ohjelmaa. Ilmoittautumiset ryhmään p. 050 465 1705 tai 050 5956 588.

Päivitys 29.7.2022