hibiscus Kauhajoki

Kaikkiin ryhmiin on ennakkoilmoittautuminen!

Aivoterveyttä edistävät ja hyvinvointia tukevat ryhmät

Kaffikutsut Ikkeläjärven nuorisoseuralla, Rytinevantie 6. kokoontuu pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisenä torstaina klo 13-15. Kaffikutsuilla vaihtelevaa ohjelmaa, mukavaa yhdessäoloa ja tietysti kaffit. Kokoontuu to 6.5. klo 13-15.  Mukana Muistiluotsista Kristiina, jolta saa myös lisätiedot p. 050 4651 705  tai 040 506 7769 / Elina.

Virkistyspiiri vanha kotitalouskoulu, ruokasali, Topeeka 47 D, Kauhajoki. Virkistyspiirissä muistellaan, tehdään muistijumppaa ja muuta mukavaa. Helmikuusta kesäkuuhun tapaamme joka kuukauden ensimmäisenä torstaina, tammikuussa ja huhtikuussa kuukauden toisena. Kaikille avoin ryhmä, mukaan voit tulla milloin vain! Kevään 2021 kokoontumiset  6.5. ja 3.6. klo 10.00–11.15 HUOM! Kokoontumispaikka 3.6. kerralle ilmoitetaan erikseen. Lisätiedot 050 3499 467 /  Katja.

Hyypän Mukavat kokoontuvat vapaaehtoisen ohjaajan johdolla kerran kuussa torstaisin klo 13-15, Kiviluomantie 842, Kyrönlatva. Muistijumppaa, tuolijumppaa ja muuta ohjelmaa. Kevään kokoontumiset  20.5. ja 17.6. Lisätiedot: 050 5351 386 / Raija.

Vertaistukeen painottuvat ryhmät

Vertaistukiryhmä läheisille  ja sairastuneille. Kokoontuu Kauhajoen entisellä kotitalouskoululla, osoite Topeeka 47 D. Järjestetään yhteistyössä Kauhajoen ikäihmisten päivätoiminnan kanssa (huom. korona-tilanne saattaa aiheuttaa muutoksia). Voit tulla yksin tai yhdessä sairastuneen/omaisen kanssa. Molemmille oma ohjelma. Viimeinen ½ tuntia varattu yhteiselle kaffihetkelle.
Kokoontumiset perjantaisin 23.4. ja 21.5. klo 12-14. Lisätietoja: 050 465 1705 / Kristiina tai 040 560 0418 / Sanna / LLKY.

Päivitetty 14.4.2021