hibiscus Kauhajoki

Aivoterveyttä edistävät ja hyvinvointia tukevat ryhmät

Kaffikutsut Ikkeläjärven nuorisoseuralla, Rytinevantie 6. kokoontuu pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisenä torstaina. Kaffikutsuilla vaihtelevaa ohjelmaa, mukavaa yhdessäoloa ja tietysti kaffit. Kokoontmiset 13.1. alkaen klo 13-15.Mukana Muistiluotsista Kristiina, jolta saa myös lisätiedot p. 050 4651 705.

Hyypän Mukavat kokoontuvat vapaaehtoisen ohjaajan johdolla kerran kuussa torstaisin klo 13-15, Kiviluomantie 842, Kyrönlatva. Muistijumppaa, tuolijumppaa ja muuta ohjelmaa. Kokoontuu 20.1., 17.2., 17.3., 21.4., 19.5. klo 13-15. Lisätiedot: 040 1849 456 / Raija.

Vertaistukeen painottuvat ryhmät

Vertaisryhmä muistisairaiden läheisille ja muistisairauteen sairastuneille.  Kokoontuu tammikuussa Kauhajoen entisellä kotitalouskoululla, osoite Topeeka 47 D. Järjestetään yhteistyössä Kauhajoen ikäihmisten päivätoiminnan kanssa (huom. korona-tilanne saattaa aiheuttaa muutoksia). Voit tulla yksin tai yhdessä sairastuneen/omaisen kanssa. Molemmille oma ohjelma. Viimeinen ½ tuntia varattu yhteiselle kaffihetkelle. Kokoontumiset alkavat pe 21.1. klo 12-14.00. Huom. paikka vaihtuu kevätkaudella. Lisätietoja: 050 465 1705 / Kristiina Muistiluotsista tai 040 560 0418 / Sanna LLKY.

Päivitetty 15.12.2021