hibiscus Alajärvi

Kaikkiin ryhmiin on ennakkoilmoittautuminen!

Alajärven Tarinatupa Alajärven kaupunginkirjasto, lukusali, Kirkkotie 7. Tarinatuvassa muistellaan ja vietetään mukavia hetkiä yhdessä. Tammikuussa kokoonnumme kuukauden kolmantena perjantaina, helmikuusta kesäkuuhun kuukauden toisena perjantaina. Kaikille avoin ryhmä, mukaan voit tulla milloin vain! Kevään kokoontumiset 14.5. ja 11.6. aina klo 13.00–14.30 HUOM! Kokoontumispaikka 11.6. kerralle ilmoitetaan erikseen. Tiedustelut Katja p. 050 3499 467 / Kortteleihin kulttuuria.

OivaHetket Alajärven pikkupappilassa  Hoiskontie 24. OivaHetket antavat omaishoitajalle mahdollisuuden keskustella luottamuksellisesti omaishoitotilanteeseen liittyvistä asioista. Tilaisuuteen voi tulla yksin tai hoidettavansa kanssa. Yhteisen kahvihetken jälkeen molemmille omaa ohjelmaa. Lähde rohkeasti mukaan! Kevään 2021 kokoontumiset maanantaisin 19.4. ja 17.5. klo 10-11.30. Lisätietoja p. 050 5956 588 / Muistiluotsi tai 045 327 5441 / Järviseudun OmaisOiva.

Päivitetty 14.4.2021