hibiscus Isokyrö

Isonkyrön OmaisOiva-ryhmä omaishoitajille ja -hoidettaville. Mukana Lakeuden Omaishoitajat, Muistiluotsi ja Isonkyrön kunta. Kokoontumiset Isonkyrön Palvelukeskuksen päivätoiminnassa, Härkäkiventie 36. Tiedustelut p. 050 5956 588. Esite.

Vertaistukiryhmä omaishoitajille – ryhmä on suunnattu erityisesti Ylistaron ja Isonkyrön omaishoitajille, jotka hoitavat muistisairasta läheistään. Tervetuloa Ylistaron Monitoimikirjaston Matti-Pohto-saliin os. Kaukolanraitti 5.  Kokoontumiset kuukausittain. Tiedusteltu Minna Huhtamäki-Kuoppala, p. 0400 919 523. Esite. HUOM -kokoontumiset keskiviikkoisin (esitteessä virhe viikonpäivässä)!
HUOM. Kokoontumiset alkavat ke 29.1.2020 klo 13-15 Monitoimikirjaston auditoriossa yleisöluennolla aiheena Edunvalvontavaltuutus ja hoitotahto.

Aivotreenit  kaikille muististaan huolehtiville Isokyrön kirjastossa.  Sopii myös muistipulmaisille. Kirjaston osoite: Kyrööntie 15. Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa aamupäivällä.  Esite.

Lehmäjoen Virkistyspiiri kokoontuu Lehmäjoen kylätalolla os. Kaurajärventie 53 kerran kuussa vapaaehtoisohjaajan johdolla. Mukavaa yhdessäloa, kaffittelua ja vaihtelevaa ohjelmaa. Tied. Raija Saari-Kumpula, p. 050 5357 953. Esite.