hibiscus Isokyrö

Isonkyrön OmaisOiva-ryhmä omaishoitajille ja -hoidettaville. Mukana Lakeuden Omaishoitajat, Muistiluotsi ja Isonkyrön kunta. Kokoontumiset syyskaudella Kesteriikin kerhohuonella, Karjalankatu 4 D 35, ti 22.9., ti 27.10., ti 24.11. ja ma 14.12. klo 13-14.30.Tiedustelut p. 050 5956 588. Seuraa tiedotusta paikasta kevätkauden osalta, paikka tulee vaihtumaan.

Aivotreenit  kaikille muististaan huolehtiville Isokyrön kirjastossa.  Sopii myös muistipulmaisille. Kirjaston osoite: Kyrööntie 15. Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa aamupäivällä. Syksyn kokoontumiset maanantaisin 7.9., 5.10., 2.11. ja 7.12. aina klo 10-11.30. Tiedustelut p. 050 5362 692. Kirjastossa mahdollisuus ostaa automaatista kahvia tai teetä. Muistiyhdistys tarjoaa pullat.

Lehmäjoen Virkistyspiiri kokoontuu Lehmäjoen kylätalolla os. Kaurajärventie 53 kerran kuussa vapaaehtoisohjaajan johdolla. Mukavaa yhdessäloa, kaffittelua ja vaihtelevaa ohjelmaa. Tied. Raija Saari-Kumpula, p. 050 5357 953.

Päivitetty 12.11.2020