hibiscus Isokyrö

Kaikkiin ryhmiin on ennakkoilmoittautuminen!

Isonkyrön OmaisOiva-ryhmä Isonkyrön kirjastossa, Kyrööntie 15. Omaishoitajien kokoontumiset Yhteistyössä Lakeuden Omaishoitajien ja Isonkyrön kunnan kanssa. Hoidettavilla mahdollisuus osallistua Palvelukeskuksen päivätoimintaan, ilmoittautumiset päivätoimintaan viimeistään edellisenä päivänä.Syksyn 2021 kokoontumiset:
Ti 24.8. klo 13-15
Ti 28.9. klo 13-15
Ti 26.10. klo 13-15
Ti 23.11. klo 13-15
Ti 14.12. klo 13-15
Lisätiedot: p. 040 587 6762 / Miisa tai p. 050 407 4959 / Anne

Aivotreenit  kaikille muististaan huolehtiville Isokyrön kirjastossa.  Kyrööntie 15, Isokyrö. Sopii myös muistipulmaisille. Aivojumppaa ja muuta mukavaa tekemistä kuukauden ensimmäisenä maanantaina, lukuun ottamatta joulukuuta. Joulukuun tapaaminen on jo marraskuun viimeisenä maanantaina. Kaikille avoin ryhmä, mukaan voit tulla milloin vain!
Ma 9.8. klo 10.00–11.30
Ma 6.9. klo 10.00–11.30
Ma 4.10. klo 10.00–11.30
Ma 1.11. klo 10.00–11.30
Ma 29.11. klo 10.00–11.30
Tiedustelut p. 050 407 4959 / Anne.

Lehmäjoen Virkistyspiiri kokoontuu Lehmäjoen kylätalolla os. Kaurajärventie 53 kerran kuussa vapaaehtoisohjaajan johdolla. Mukavaa yhdessäloa, kaffittelua ja vaihtelevaa ohjelmaa. Ryhmän aloitus tarkentuu myöhemmin.Tied. Raija Saari-Kumpula, p. 050 5357 953.

Päivitetty 10.8.2021