hibiscus Isokyrö

Aivotreenit  kaikille muististaan huolehtiville ja myös muistipulmaisille Isokyrön kirjastossa, Kyrööntie 15 kokoontuu kerran kuukaudessa aamupäivällä. Lisätiedot ja ilmoittautumiset p. 050 336 7354 / Anne Muistiluotsista. Esite.

OmaisOiva -ryhmä omaishoitajille ja hoidettaville yhteistyössä yhdistyksemme Muistiluotsin, Isokyrön kunnan ja Lakeuden Omaishoitajien kanssa. Hoitajille ja hoidettaville omaa ohjelmaa. Kokoontumiset Palvelukeskuksen päivätoiminnan tiloissa. Lisätietoja Isokyrön kunta p. 050 566 1920 / Tiina. Esite.

Vertaistukiryhmä omaishoitajille – ryhmä on suunnattu erityisesti Ylistaron ja Isonkyrön omaishoitajille, jotka hoitavat muistisairasta läheistään. Tervetuloa Ylistaron Monitoimikirjaston Matti-Pohto-saliin os. Kaukolanraitti 5.  Kokoontumiset kuukausittain alkaen to 19.9. klo 13–14.30. Lisätiedot ja ilmoittautuminen Anne Kujala, puh. 050 336 7354 / anne.kujala(at)muistiyhdistys.fi Esite.