hibiscus Seinäjoki

Kaikkiin ryhmiin ennakkoilmoittautuminen!

Vertaistukeen painottuvat ryhmät:

Vertaistukiryhmät yhdessä omaisen ja muistisairaan kanssa

Kokoontumiset ovat Konferenssikeskus Valkeassa, Koulukatu 47.
Kaksi ryhmää kerran kuussa samana päivänä. Saat tarkemman kellonajan, kun ilmoittaudut ryhmiin. Iloittautuminen on pakollista koronarajoitusten takia.
Kevään 2021 kokoontumiset ti 20.4. ja 18.5.
Ryhmässä on yhteistä ohjelmaa omaisille ja sairastuneille. Kokoontumisessa jakaudutaan myös pienempiin ryhmiin. Voit tulla myös yksin. Mukana ovat Seinäjoen muistikoordinaattori Merja Keskinen ja E-P:n Muistiluotsin työntekijä. Tied. 050 407 4959 / Anne.

MuistiStidit, muistiryhmä sairastuneille iltapäivällä. Keskustelua, vertaistukea yhdessä kaffitellen, aivotreeniä ja muuta mukavaa. Ryhmän kokoontumispaikka Nuorisokeskuksen kahvio Puskantie 3, sisäänkäynti rakennuksen päädystä Puskantien puolelta. Hissi. Kokoontumiset ke  21.4., 5.5. ja 19.5. aina klo 12-15-13.45. Tiedustelut p. 050 4651 705 / Kristiina Muistiluotsista.

Työikäisenä muistisairauteen sairastuneiden (hiljakkoin sairastuneiden) ryhmä / Muistiluotsi. Tervetuloa kohtaamaan muita samassa elämäntilanteessa olevia, antamaan ja saamaan vertaistukea sekä voimavaroja arkeen.  Kokoontumispaikka Nuorisokeskuksen kahvio, Puskantie 3, sisäänkäynti rakennuksen päädystä Puskantien puolelta. Hissi on. Kokoontumiset keskiviikkoisin 5.5.  klo 14.00 – 15.30. Ryhmään on mahdollisuus osallistua myös etäyhteydellä. Ilmoittautumiset ja tiedustelut Kristiinalle p. 050 4651 705.

Aivoterveyttä edistävät ja hyvinvointia tukevat ryhmät:

MuistiKahvila on kaikille avoin tuokio. Tiedustele p. 050 5362 692. TAUOLLA korona-tilanteen takia.

Käsillä kätevästi Kourassa Nurmossa. Avoin ryhmä kokoontuu vapaaehtoisen ohjaajan johdolla Kouran Tupakeittiöllä. Kokoontumiset tarkentuvat alkuvuodesta 2021. Tied. p. 050 5271 077 / Maila.

Ikäihmisten virkistyspäivä Viitalankylällä Peräseinäjoella kerran kuukaudessa Viitalan Nuorisoseura Sovintolasssa, Seinäjoentie 751. Ryhmän aloitus tarkentuu alkuvuodesta 2021. Ikäihmisten virkistyspäivässä herkullinen lounas, vaihtelevaa ohjelmaa, mukavaa yhdessäoloa vapaaehtoisten johdolla. Lounas ja kahvi 9,00 € . Ilmoittautumiset viimeistään saman viikon maanantaina sekä lisätiedot: 050 304 4270 / Virpi.

Porinapiiri Kihniänkylällä Sampolassa Peräseinäjoella kokoontuu vapaaehtoisen johdolla. Kevään aikataulut varmistuvat myöhemmin. Tied. Pertti puh. 050 528 7101.

Tuumaus Tuokio Ylistarossa kuukauden toinen maanantai. Kevään kokoontumiset10.5. klo 13-14.30 kirjaston Matti Pohto-kamarissa, Kaukolanraitti 5. Vapaaehtoisohjaajan kanssa aivoja aktivoivia tehtäviä ja mukavaa yhdessäoloa. Lisätiedot: Merja puh. 045 6720 413.

Huru-ukot Käpälämäkeen. Eläkeikäisten miesten leppoisa porukka. Mukaan voit tulla milloin vain. Pakkaa mukaan retkievästä! Kevään 2021 kokoontumiset joka kk:n toinen torstai. Tapaamiset: 15.4., to 13.5. (Helatorstai - hyvä päivä tavata),10.6. klo 13.00–14.30, lähtö Kyrkösjärven uimarannan parkkipaikalta. Lisätiedot Teuvo Kivimäki, p. 040 821 3245 / Kortteleihin kulttuuria.

Elämä matkana-ryhmä Seinäjoen Nuorisokeskus, Puskantie 3, sisäänkäynti talon päädystä, Puskantien puolelta. Leppoisassa ryhmässä jaetaan elämänmakuisia tarinoita ryhmän toiveita kuunnellen. Helmikuusta kesäkuuhun tapaamme joka kuukauden ensimmäisenä torstaina, tammikuussa ja huhtikuussa kuukauden toisena. Kaikille avoin ryhmä, mukaan voit tulla milloin vain! Kevään kokoontumiset 6.5. ja 3.6. klo 13.00–14.30 HUOM! Kokoontumispaikka 6.5. ja 3.6. kerroille ilmoitetaan erikseen. Lisätiedot 050 3499 467, Katja.

Koulukadun Mummot. Ryhmätila, Koulukatu 52. Kaikille eläkeikäisille naisille avoin ryhmä. Mukavaa ohjelmaa ja yhdessäoloa.
Tervetuloa myös talon ulkopuolelta, mukaan voit tulla milloin vain! Kokoontumiset torstaisin  22.4., 6.5., 20.5. ja 3.6. aina klo 13-15. Lisätiedot 044 9560 311, Talvi.

Kanteleryhmä, Kanteleenkadun asukkaille. Lisätiedot 050 3499467, Katja.

Kototie 26:n Ikinuoret toimii syksystä 2020 alkaen Toimintojentalon alaisuudessa: Lisätiedot Toimintojentalolta p. 044 425 5777

Soitto soikoon - eläkeläisten bändikerho jatkaa syksystä 2020 alkaen Seinäjoen kansalaisopiston alaisuudessa, lisätiedot opettaja Mika Peltoniemi / kansalaisopisto.

Kaikkiin ryhmiin ennakkoilmoittautuminen!

Päivitys 14.4.2021