hibiscus Virkistys ja tuetut lomat

Kuortaneen Urheiluopistolle kevään 2020 virkistysloma on peruttu!
Tiedustelut Minna, p. 0400 919 523 / toimisto(at)muistiyhdistys.fi.

Lapin Ruskaretki 1.-5.9.2020. Lähtö Seinäjoelta 1.9.2020 klo 8. Perillä Ylläsjärvellä, Siltalan leirikeskuksessa n. klo 18. Teemme joka päivä pienen tai vähän isomman patikkaretken, joten varaathan mukaasi repun, juomapullon, hyvät kengät ja sopivaa vaatetusta, iloista retkimieltä unohtamatta. Hinta 270 € / hlö. E-P:n Muistiyhdistyksen jäsenille 250 €. Hintaan sisältyy bussimatkat, ohjelmat, majoittumiset ja ateriat perillä. Tiedustelut ja ilmoittautumiset erityisruokavalioineen 30.6.2020 mennessä p. 050 5956 588 / Leena Huhtala tai 0500 562 901 / Pirkko Vaisto. Ilmoittautumisen jälkeen saat tarkemman leirikirjeen ja laskun.

Tuetut lomat 2020

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys ja Vaasan seudun Muistiyhdistys järjestävät yhteistyössä
tuettuja lomia Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa Veikkauksen tuella. Lisätiedot tuetuista lomista saat Maaseudun terveys- ja lomahuollosta osoitteesta www.mtlh.fi
Tuetulle lomalle on aina haku 3 kk ennen loman alkua.

Omaishoitajan ja hoidettavan loma, Härmän Kylpylä, 27.9.-2.10.2020, haku 27.6.2020 mennessä (nyrkkisääntönä "ennen juhannusta").

Päiv. 5.6.2020