hibiscus Virkistys ja tuetut lomat

Syysretki Aarnikodalle to 12.9. klo 12-15. Mukana SieniMartta Tuija Biskop, luvassa sieniretki halukkaille. Tarjolla ulkoilua hyvässä seurassa, kaffia ja makkaraa. Vapaaehtoinen kahviraha. Yhteiskokoontuminen Jouppilanvuoren parkkipaikalla (Jouppilanvuorentie 66, käänny rinneravintolan kohdalta ylös). Ilmoittautumiset ti 10.9. mennessä p. 050-5362 692 / Päivi Jussila. Esite.

Lähde mukaan la 14.9. virkistymään Muistiviikon avaaviin muisti- ja ikäystävällisiin Iltamiin Evijärvelle
Iltamat pidetään Ravintola TuuHetissä klo 18 alkaen.
Ilmoittaudu 5.9. mennessä Saritalle, p. 050 3260 966 tai sarita.vihtonen(at)muistiyhdistys.fi
Esitteen saat tästä.

Virkistyslomanen sairastuneille ja läheisille Härmän Kylpylässä 18.-20.11.2019, Vaasantie 22, Ylihärmä.

Ohjelmassa vertaistukea, tietoa ja virkistystä. Lomanen sopii perheille, jossa jollakin henkilöllä on etenevä muistisairaus. Omainen voi osallistua myös yksin. Avustajapalvelua ei ole, mutta Muistiyhdistyksen henkilökuntaa on paikalla ja autamme tarvittaessa.

Loman hinta on 130 € / hlö / 2vrk, sisältäen puolihoidon ja majoituksen kahden hengen huoneessa. Hintaan sisältyy ohjelman lisäksi kylpylän ja kuntosalin käyttö sekä pääsy orkesteritansseihin. Yhden hengen huoneesta peritään lisämaksu. Loma maksetaan itse Härmän Kylpylään.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset viimeistään 18.10. 2019 p. 050 5956 588 tai s-postilla leena.huhtala@muistiyhdistys.fi. Sähköpostilla ilmoittautuessa tulee aina vastausviesti. Paikkoja on rajoitetusti, varaa omasi pian! Esite.

Tuetut lomat

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys ja Vaasan seudun Muistiyhdistys järjestävät yhteistyössä
tuettuja lomia Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa.
Lomat ovat omaishoitajien ja hoidettavien lomia, täysihoito, ja ne pidetään Härmän Kylpylässä Ylihärmässä.
Niitä rahoittaa STEA veikkauksen voittovaroin (ent. RAY). Loman omavastuuosuus on 20 €/hlö/vrk.
Elokuun 2019 tuetun loman valinnat on tehty.
Tuetulle lomalle on aina haku 3 kk ennen loman alkua.

Vuoden 2020 tuetut lomat:
Omaishoitajan ja hoidettavan loma, Härmän Kylpylä, 29.3.-3.4.2020, haku 29.12.2019 mennessä (nyrkkisääntönä "ennen joulua").
Omaishoitajan ja hoidettavan loma, Härmän Kylpylä, 27.9.-2.10.2020, haku 27.6.2020 mennessä (nyrkkisääntönä "ennen juhannusta").

Esite tulossa!

Tuetulle lomalle valitaan 20 henkilöä.

Kaikkien Muistiyhdistysten järjestölomat saat tästä.

Hakulomakkeet löydät sähköisenä ja tulostettavana tästä.

Hakukaavakkeet ja lisätiedot: http://www.mtlh.fi/ tai puh. 040 5670 628 / Sirpa Otava arkisin klo 9-14.

21.8.2019