hibiscus Virkistys ja tuetut lomat

Virkistyslomanen sairastuneille ja läheisille Härmän Kylpylässä 18.-20.11.2019, Vaasantie 22, Ylihärmä.

Ohjelmassa vertaistukea, tietoa ja virkistystä. Lomanen sopii perheille, jossa jollakin henkilöllä on etenevä muistisairaus. Omainen voi osallistua myös yksin. Avustajapalvelua ei ole, mutta Muistiyhdistyksen henkilökuntaa on paikalla ja autamme tarvittaessa.

Loman hinta on 130 € / hlö / 2vrk, sisältäen puolihoidon ja majoituksen kahden hengen huoneessa. Hintaan sisältyy ohjelman lisäksi kylpylän ja kuntosalin käyttö sekä pääsy orkesteritansseihin. Yhden hengen huoneesta peritään lisämaksu. Loma maksetaan itse Härmän Kylpylään.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset viimeistään 18.10. 2019 p. 050 5956 588 tai s-postilla leena.huhtala@muistiyhdistys.fi. Sähköpostilla ilmoittautuessa tulee aina vastausviesti. Paikkoja on rajoitetusti, varaa omasi pian! Esite.

Virkistys- / hemmotteluilta työikäisille omaishoitajille ja erityislapsiperheiden vanhemmille to 21.11. klo 17.30-20 Ähtärin Sedussa. Koulutuskeskus Sedu Ähtärin lähihoitajaopiskelijoiden järjestämää monipuolista maksutonta ohjelmaa: käsihoito, jalkahoito, mielen ja kehon huolto, nystyräpallohierontaa. Oma pikkupyyhe mukaan!
Tilaisuudessa kahvitarjoilu ja pientä suolapalaa. Tiedustelut ja ilmoittautumiset erityisruokavalioineen 14.11. mennessä p. 050 5956 588 / Leena tai s-postilla leena.huhtala@muistiyhdistys.fi. Hemmottelupäivää ovat toteuttamassa Koulutuskeskus Sedu Ähtäri lähihoitajaopiskelijat ja E-P:n Muistiyhdistys ry., Järviseudun- ja Kuusiokuntien Omaishoitajat ja Läheiset ry:t sekä Anttulan Yökylä. Esite.

Tuetut lomat 2020: Esitteen saat tästä.

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys ja Vaasan seudun Muistiyhdistys järjestävät yhteistyössä
tuettuja lomia Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa Veikkauksen tuella. Liästiedot www.mtlh.fi
Tuetulle lomalle on aina haku 3 kk ennen loman alkua.

Vuoden 2020 tuetut lomat:
Omaishoitajan ja hoidettavan loma, Härmän Kylpylä, 29.3.-3.4.2020, haku 29.12.2019 mennessä (nyrkkisääntönä "ennen joulua").
Omaishoitajan ja hoidettavan loma, Härmän Kylpylä, 27.9.-2.10.2020, haku 27.6.2020 mennessä (nyrkkisääntönä "ennen juhannusta").

17.10.2019