hibiscus Virkistys ja tuetut lomat

Virkistysviikonloppu Härmän kylpylässä 12.-14.11.-21 muistiperheille ja omaishoitajille

Lähde mukaan virkistymään! Erityisesti työikäisenä sairastuneet perheineen ovat tervetulleita mukaan viikonloppuun. Yhteistä ohjelmaa ja omaa vapaa-aikaa syksyn iloksi. OMAKUSTANTEINEN.

Alustava ohjelma voi täydentyä lähempänä:
Pe 12.11. Klo 15 majoittujat saavat huoneet. Yhteistä ohjelmaa klo 16-17.30. Päivällinen ja vapaata aikaa käydä kylpylässä, ulkoilla tai osallistua tansseihin.
La 13.11. Aamiainen. Yhteistä ohjelmaa klo 10-12. Vapaa-aikaa klo 12-14 . Yhteistä ohjelmaa klo 14-16. Buffet-pöydässä ruoka tarjolla klo 12-18, voit käydä ruokailemassa klo 12 tai myöhemmin (ennen klo 18). Vapaa ilta, voit käydä kylpylässä, ulkoilla tai osallistua tansseihin.
Su 14.11. Aamiainen. Yhteistä ohjelmaa klo 10-11.30. Huoneiden luovutus ennen klo 12. Mahdollisuus omakustanteiseen buffet-ruokailuun.
Tanssilipun voivat halukkaat ostaa avainkortilla, hinta 5 €.
Virkistysviikonlopun hinta on 138 € / hlö / 2 vuorokautta, 2-hengen huoneessa, sis. majoituksen, kaksi aamiaista, kaksi buffet-ruokailua, kylpylän käytön ja ohjelman, maksetaan suoraan Härmän kylpylään majoittumisen yhteydessä. Yhden hengen huoneessa hinta 180 € / 2 vrk.
Ilmoittautumiset virkistysviikonloppuun 12.10. mennessä, nimilistat toimitetaan Härmän Kylpylään yhdistyksestä, Minna Huhtamäki-Kuoppala, p. 0400 919 523 tai toimisto(at)muistiyhdistys.fi. Voit jättää puhelimeen myös viestin tai laittaa tekstiviestin!  Minna soittaa takaisin, jos pysty heti vastaamaan. Huom. Virkistysviikonlopussa ei ole avustajapalvelua, henkilökuntamme on paikalla perjantaina n. klo 15-18, lauantaina klo 9-18 ja sunnuntaina klo 9-12. Innostu lähtemään, sopii myös vaikka Isäinpäivälahjaksi!

Tuetut lomat 2021

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys ja Vaasan seudun Muistiyhdistys järjestävät yhteistyössä
tuettuja lomia Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa Veikkauksen tuella.
Lisätiedot tuetuista lomista saat Maaseudun terveys- ja lomahuollosta osoitteesta www.mtlh.fi Voit tiedustella lomia myös p. 0400 919 523 / Minna. Tuetulle lomalle on aina haku 3 kk ennen loman alkua.
Muistiyhdistysten lomat muistisairautta sairastaville ja heidän läheisilleen löydät tästä.

Päiv. 28.9.2021

Tuettu Veikkauksen tuotoilla -logo.