hibiscus Ryhmät

Kuva: kynttilöitä, Pixabay.

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys järjestää  ryhmätoimintaa koko maakunnan alueella. Tule mukaan!

Tiedotamme ryhmistä täällä kotisivuillamme, jäsenkirjeessämme, paikallislehtien järjestöpalstoilla sekä ryhmissä. Ryhmät pitävät kesä- ja joulutauot.
Voit osallistua ryhmiin läheltä tai kauempaa
.Ryhmätoiveistasi voit olla myös yhteydessä meihin.

Myös alueemme kunnissa voi olla muita ryhmätoimintoja juuri Sinun tarpeeseesi. Parhaan tiedon oman kuntasi alueen toiminnoista saat soittamalla ikäihmisten asiakasohjausyksikköösi (Ikäkeskus Seinäjoen, Ikätori Kuusiokuntien, Ikäneuvola Kaksineuvoisen, Ikäluotsi Suupohjan, Alviina Järvi-Seudun ja asiakasohjausyksiköt JIKin ja Lapuan alueilla.).
Myös paikallisilla yhteistyötahoillamme, kuten esim. Lakeuden Omaishoitajat ry ja Järviseudun Omaiset ja Läheiset ry:llä on ryhmiä, joihin voi osallistua.

Vasemmalla näet kuntalistan. Kunnan nimeä klikkaamalla saat kunnan sivun auki.
Ryhmien kohdalla on yhteyshenkilön tiedot, johon voit ottaa yhteyttä tarvittaessa.
Ryhmästä voi olla oma esite, joka löytyy linkistä kunkin ryhmän kohdalta.
Kevätkauden 2020 ryhmien esitteet linkitetään hyvissä ajoin kuntasivulle, viimeistään joulukuussa 2019.

HUOM. Allasryhmä jää vuoden vaihteessa toistaiseksi tauolle. Runosaappaat (Alahärmä) siirtyy Järvilakeuden kansalaisopiston ryhmäksi. Tuunaustuokio Vimpelissä on siirtynyt OmaisOivan toimintaan (Järviseudun Omaiset ja Läheiset ry).

Päivitetty 5.12.2019