hibiscus MuistiKaVeri

Tule Sinäkin MuistiKaVeRiksi!   Katso video, YouTube

Aloita osallistumalla vapaaehtoistyön peruskurssille.
Sen jälkeen pidetään MuistiKaVeRi -osiot. Kouluttajina Anne Sironen Järjestötalolta ja Leena Huhtala Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistyksen Muistiluotsista.
HUOM! Jos olet aikaisemmin käynyt vapaaehtoistyön peruskurssin, voit osallistua pelkästään muistikaveri –osioihin.

Ota yhteyttä. Kootaan ryhmä haluamallesi paikkakunnalle:
Päivi Jussila

***

MuistiKaVeri voi toimia esimerkiksi muistisairaan ihmisen lenkki-, tanssi-, teatteri-, kalakaverina tai vaan kaverina yhteisen ajan jakamiseen. Näin turvataan mielihyvää tuottavien asioiden jatkuminen muistisairaan elämässä. MuistiKaVeRi vastaa vain kaveruuteen liittyvistä asioista, ei hoitoon liittyvistä asioista. Lähde rohkeasti mukaan, kurssi ei velvoita sinua mihinkään!
Maksuttomalla kurssilla saat tietoa muistista, muistisairauksista ja muistisairaan kohtaamisesta.

Muisti-KaVeRi -toiminnan yhtenä, ehkä suurimpana tavoitteena on vastata arjen tavallisten, mielihyvää tuottavien asioiden jatkumisen turvaamiseen muistisairaan ihmisen elämässä.

Jokaiselle Muisti-KaVeRiksi ryhtyvälle nimetään oma ohjaaja / tukihenkilö, jonka puoleen MuistiKaVeRi voi aina tarvittaessa kääntyä.

24.4.18