hibiscus Etelä-Pohjanmaan Muistiaktiivit

Muistiaktiivit -logo

Etelä-Pohjanmaan Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja omaisten asiantuntijaryhmä.

Maakunnallisen ryhmän tehtävä on kommentoida ja tuoda esiin näkemyksiä alueen Muistiluotsin ja yhdistyksen toiminnasta ja ottaa kantaa muistisairaiden ihmisten ja läheisten kannalta tärkeisiin ajankohtaisiin kysymyksiin omassa maakunnassa.

E-P:n Muistiaktiivien puheenjohtajana toimii yhdessä valittu henkilö Muistiaktiivien ryhmästä ja sihteerinä toimii työntekijä E-P:n Muistiluotsista.

Tule mukaan - kutsumme ryhmään eri puolilta maakuntaa olevia sairastuneita ja läheisiä!

E-P:n Muistiaktiivien ryhmä ei ole vertaistukiryhmä. Kokouksissa on aina jokin ryhmästä nouseva ajankohtainen aihe käsiteltävänä. Aiheeseen liittyen maakunnan aktiivit tekevät yhteisen kannanoton, joka toimitetaan eteenpäin.

Kysy toiminnasta tarkemmin ja ilmoittaudu mukaan ryhmään ottamalla yhteyttä:

Minna p. 0400 919 523 tai Päivi p. 050 5362 692 / toimisto(at)muistiyhdistys.fi

Kolme ihmistä kurkottelevat käsillä samaan suuntaan.

Päiv. 26.4.2021