hibiscus Pääsivu

Päiv. 18.2.2024

Yhdistyksen logo

Tervetuloa E-P:n Muistiyhdistyksen sivuille!

Sivustollamme voit perehtyä Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys ry:n toimintaan ja palveluihin.

Etelä-Pohjanmaan Muistiluotsi

Etelä-Pohjanmaan Muistiluotsin maakunnallisen asiantuntija- ja tukikeskuksen palveluin tuemme muistiperheitä etenevien muistisairauksien eri vaiheissa. Annamme neuvontaa, järjestämme vertaisryhmiä, tilaisuuksia ja tapahtumia sekä koulutamme ja tuemme vapaaehtoistoimijoita. Vapaaehtoiset voivat olla ryhmien ohjaajia tai apuohjaajia, ystäviä muistisairaille tai tekemässä muita pieniä tehtäviä yhdistyksessä.
Vaikuttamis- ja verkostotyön kautta olemme mukana muistisairaiden palveluketjun kehittämistoiminnassa.
Työalueena on koko Etelä-Pohjanmaan maakunnan alue. Neuvontapalvelut ovat maksuttomia ja yhteyttä voi ottaa, vaikka et olisikaan yhdistyksen jäsen.

URHO-hanke

URHO-hankkeessa keskitytään hyvinvointiin vaikuttavien psyykkisten ja sosiaalisten voimavarojen tukemiseen osana muistityötä.

Neuvonta ja yhteydenottotavat

Neuvonnassa palvelemme asiakkaita puhelinneuvonnan, etäyhteyksien, sähköpostin, kirjepostin ja tällä sivustolla olevan chatin kautta. Chatissä voit halutessasi asioida nimettömänä. Chatin ollessa suljettuna sinne voi jättää viestin ja yhteydenottopyynnön.
Halutessasi voit jättää meille yhteystietosi lomakkeen kautta, niin otamme Sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Aikaisemmat hankkeet

Vuoden 2019 jälkeen päättyneet hankkeet näet vasemmalla olevan hakemiston kautta.
Päättyneiden hankkeiden aikana kehitetyt materiaalit ja toimintamallit löydät kunkin hankkeen alta.

****

Henkilökunnan yhteystiedot

Ajankohtaiset kuulumiset

Yhdistyksen jäsenyydestä saat tietoa omalta sivulta

Haluatko liittyä Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistyksen jäseneksi?

Facebook-sivumme

Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen muistisairaan palvelupolku